Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 25992
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1400 - 12:08 |

آموزش تغذیه صحیح در مسابقه «هرم طلایی» رادیو سلامت

آموزش تغذیه صحیح در مسابقه «هرم طلایی» رادیو سلامت

مسابقه رادیویی “هرم طلایی” از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی سولماز عطایی از ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود که در قالب پرسش و پاسخ از شنوندگان، تغذیه صحیح آموزش داده می شود.

به گزارش هنرصدا، ایده مسابقه رادیویی هرم طلایی برگرفته از هرم غذایی است که در چهار طبقه طراحی شده است. این طبقات شامل غلات، میوه و سبزی، پروتئین و چربی و شیرینی هاست. به گفته سولماز عطایی، تهیه کننده در هر طبقه دو شنونده با یکدیگر رقابت می کنند و سئوالات تلفنی از آنها پرسیده می شود و باید پاسخ بدهند. اگر حداقل امتیاز یعنی ۹۰ امتیاز و یک ستاره بگیرند، می توانند وارد قله شوند.

چهار صندوق طلایی در بخش قله وجود دارد که شنوندگان با پاسخ دادن به سئوالات می توانند امتیازات این صندوق را کسب کنند و به فینال راه پیدا کنند و در نهایت نفر برگزیده انتخاب شود.

هدف از تولید مسابقه هرم طلایی، آموزش تغذیه سالم به شنوندگان است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ و پنج دقیقه تا ۱۶ و ۲۵ دقیقه پخش می شود. همچنین این برنامه مورد توجه و بازخورد شنوندگان قرار گرفته و جزو برنامه های منتخب آنهاست. رضا شجاعی مجری، زهرا گلرخی سردبیر و نویسنده، حمید الهیاری بازیگر و پیام حسین زاده کارشناس هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.