Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 12185
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 12 مرداد 1398 - 11:33 |

احسان علیخانی: می‌توانم جواد رضویان را برای ادامه ماه عسل معرفی کنم+ فیلم

احسان علیخانی: می‌توانم جواد رضویان را برای ادامه ماه عسل معرفی کنم+ فیلم

جواد رضویان مهمان برنامه دیشب عصر جدید بود.

جواد رضویان با حضور در برنامه عصر جدید از تلخ و شیرین زندگی خود گفت: خدا را شکر می‌کنم از یک خانواده مذهبی وارد هنر شدم و این بزرگترین عامل بازدارنده برای من بود. باید ریاضی محض، پزشکی و یا مهندسی می‌خواندم تا حداقل شأن خانواده را نگه می‌داشتم به جرأت می‌توانم بگویم اولین نفر در خانواده بودم که وارد دانشکده هنر شدم.

وی ادامه داد: بعد از تحصیل در رشته هنر واژه مطرب را برای من به کار بردند و این موضوع برای خانواده ام سنگین بود، بخش عمده این موهبت و ادامه دادن این مسیر خانواده و پدر و مادرم بود؛ البته نقطه پرش من ورود همسرم به زندگی ام بود و من را مثل توپ پرتاب کرد.

بازیگر پاورچین عنوان کرد: در سال ۷۸ بیشتر از ۱۱ ماه خانه‌نشین شده بودم و از زمانی که از خانه بیرون آمدم کسی مرا نمی‌شناخت این ضربدر را از خود خدا گرفتم، چون خودم را گم کرده بودم و همه پیروزی‌ها را از طرف خودم می‌دانستم، دو باره وصیت نامه نوشتم و حتی از همسرم خواستم که از من جدا شود و در این مدت دچار افسردگی شده بودم.

وی افزود: خواب دیدم که با سومین باران پاییز همه چیز تمام می‌شود و باران اول و دوم تمام شده است و باران پاییز آن سال برف بوده و جواد زنده ماند.

رضویان بیان کرد: خانواده ام در این مسیر خیلی به من کمک کردند و بعد از طی کردن این مرحله از زندگی سریال پاورچین را بازی کردم.

وی گفت: در مسیر زندگی خود باید به خدا توسل داشته باشیم، در این مسیر خانواده خیلی مهم است. پدر و مادر بزرگ‌ترین سرمایه فرزندان هستند، مادر من درباره کار‌های من پرس و جو می‌کند، اما پدرم همیشه یک دعا برام می کند و می گوید، خدا قوت دهد، خدا آبروتو حفظ کند.

با صحبت‌هایی که جواد رضویان درباره خانواده بیان کرد، چشمان نونهالی خیس شد.

علیخانی گفت: جواد گریه خانم نونهالی را در آوردی؟

نونهالی گفت:هیچ کدام از ما تصمیم نمی‌گیرد چه خانواده‌ای باشیم، همه خانواده ها عالی هستند و همه دوست داریم عالی باشیم، پدرو مادرم خیلی نازنین بودند از صمیم قلبم دعا می‌کنم که همه به اندازه پدر و مادر من عمر کنند، از جمله آدم‌های خوشبخت هستم که پدر و مادر خود را در سنین بالا دیدم، اما دلتنگ شدم و گاهی از رضایتمندی خنده ات نمی‌گیرد بلکه گریه ات می‌گیرد و واقعا مدتی بود نیاز داشتم که به یادشان چشمانم‌تر شود و این اشک من به شکرانه درآمد.

علیخانی گفت: من می‌توانم جواد را به شبکه سه برای ادامه ماه عسل معرفی کنم چرا که کسی که اشک خانم نونهالی را در می‌آورد می‌تواند برنامه را ادامه بدهد.

| منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.