Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 7203
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 19 مهر 1397 - 0:22 |

اخبار را با چاشنی شوخ طبعی از «چه خبر» رادیو صبا بشنوید

اخبار را با چاشنی شوخ طبعی از «چه خبر» رادیو صبا بشنوید

رادیو صبا در برنامه «چه خبر» اخبار روز را در قالب طنز برای مخاطبان پخش می کند.

سجاد شهرابی-رادیو صبا

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «چه خبر» عنوان برنامه ای است که در راستای شادی آفرینی و آگاهی بخشی با اخبار شوخی می‎کند و به نکات پندآموز آنها نیز توجه دارد.

مهدی استاداحمد طنزپرداز و تهیه کننده این برنامه با اشاره به رشد روزافزون توجه و علاقه مندی عموم مردم به دریافت اخبار متنوع و جدید گفت: از آنجا که اخبار در زندگی مردم امروز نقش به سزایی دارد، در برنامه «چه خبر» سعی می کنیم در حالی که اطلاع رسانی انجام می دهیم با شوخی کردن و بیانی طنزگونه از التهاب آنها کم کنیم تا مخاطبان با شنیدن اخبار احساس استرس و نگرانی نکنند.

وی افزود: ما در این برنامه می کوشیم با آرامش، لبخند و شوخ طبعی شنوندگان را از همه جور اخبار حتی تلخ ترین و بدترین آنها آگاه سازیم.

استاداحمد درباره عناوین و نحوه اجرای بخش‎های برنامه توضیح داد: در «چه خبر» چهار بخش داریم که به صورت ریتمیک و شاد معرفی می شوند که شامل «دیباچه» (شناسایی و انتخاب خبر)، «به ما چه» (بخش کارشناسی خبر در قالب طنز)، «دیوانچه» (اجرای شعری طنزآمیز درباره خبر انتخاب شده) و «یعنی چه» (جمع بندی و چرایی انتخاب خبر) هستند. در این بخش‎ها ضمن شوخی و ایجاد فضایی مفرح و پرنشاط برای مخاطبان، نکات و حواشی پندآموز اخبار نیز بیان می شود.

برنامه «چه خبر» هر روز صبح ساعت ۰۶:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه با نویسندگی و تهیه کنندگی مهدی استاداحمد و با اجرای سجاد شهرابی روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.