Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 20241
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 مرداد 1399 - 12:34 |

ارتباط مستقیم مخاطبان «از رادیو تهران بپرسید» با کارشناس خودرو

ارتباط مستقیم مخاطبان «از رادیو تهران بپرسید» با کارشناس خودرو

مهندس محمد رضا پورعبدالله کارشناس خودروی برنامه “از رادیو تهران بپرسید” در روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه با با حضور در رادیو تهران به صورت زنده به پرسش های شنوندگان درباره شناسایی و رفع عیب های خودروهای شخصیشان پاسخ می دهد.

همه رانندگان خودروهای شخصی دوست دارند برای رفع عیوب کوچک خودرو، خودشان دست به کار شوند اما برای اینکار کمی علم لازم است. برنامه از رادیو تهران بپرسید با ارائه راهکارهای عملی در جهت رفع عیوب کوچک خودروهای شخصی، شما را در این کار یاری می کند و پس از مدت زمانی متوجه خواهید شد که کوهی از اطلاعات در این زمینه را در اختیار دارید.
در همین راستا مهندس محمدرضا پورعبدالله روز چهارشنبه ۱۵ مرداد با حضور در رادیو تهران به پرسش های مخاطبان پاسخ می دهد و خبر خوش اینکه اگر در فضای مجازی اینستاگرام رادیو تهران را دنبال کنید می توانید به مدت ۳۰ دقیقه بیشتر با وی ارتباط برقرار کرده و سوال هایتان را در زمینه عیب های خودروی شخصی و راهکار عملی آن بپرسید.

علاقمندان برای ارتباط با “از رادیو تهران بپرسید” و طرح سوالات خود دراین زمینه می توانند با شماره تلفن های۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵تماس بگیرند، به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ پیامک بزنند و به طور زنده از صفحه اینستاگرام رادیو تهران به شناسه کاربری tehraan۳۶۰ این برنامه را تماشا کرده و پاسخ های خود را دریافت کنند.
همچنینن مخاطبان این برنامه می توانند از طریق موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز، پخش زنده سایت رادیو تهران و اپلیکیشن ایرانصدا این برنامه را بشنوند.

شایان ذکر است، “از رادیو تهران بپرسید” به همت گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران و همکاری دوتیم برنامه ساز بر روی آنتن می رود. این هفته برنامه “از رادیو تهران بپرسید” به تهیه کنندگی آرزو مددی، گویندگی سعیده هاشمی، هماهنگی سمانه گلک و ارتباطات یاسر کطائیان پخش می شود و هفته آینده این برنامه به تهیه کنندگی حماد خزائی، گویندگی فاطمه نیرومند، هماهنگی آرمین تقی نژاد و ارتباطات صادق شایان تقدیم شنوندگان خواهد شد.
“از رادیو تهران بپرسید” را شنبه تا چهارشنبه هرهفته ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو تهران بشنوید.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.
ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan۳۶۰@ پیدا و همراهی کنید.
همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.