Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 5651
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 24 فروردین 1397 - 13:17 |

اردشیر منظم و همکاری با شبکه ایران کالا

اردشیر منظم و همکاری با شبکه ایران کالا

«اردشیر منظم» دوبلور و صداپیشه می گوید این روزها بیشتر سعی می‌کنم در اجرای برخی از برنامه‌های رادیویی فعالیت کنم.

اردشیرمنظم

وی ادامه داد: علاوه بر این مدتی است که پیشنهاد برنامه‌ای را از شبکه ایران کالا در حوزه انیمیشن دارم که قرار است مجری و کارشناس برخی بخش‌ها باشم. در این برنامه سعی می‌کنیم از حضور دوستانی که در زمینه ساخت انیمیشن فعالیت می‌کنند و در شهرهای مختلف ایران سکونت دارند استفاده کنیم.

این دوبلور همچنین ادامه داد: این افراد استعدادهای خوبی هستند که کارهایشان دیده نمی‌شود و متاسفانه برای دیده شدن کارهایشان باید هزینه‌های زیادی متحمل شوند.

منظم افزود:‌ در این برنامه و در یکی از بخش‌ها به غیر از کالایی که خریداری می‌شود به بررسی و تحلیل‌های فرهنگی می‌پردازیم. نام این برنامه هنوز قطعی نشده، اما در حال جمع‌آوری انیمیشن‌ها در سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به هدف کلی از تولید این برنامه نیز بیان داشت:‌ هدف کلی برنامه بیشتر از همه تشویق و ترغیب و جمع آوری گروه‌ها و افرادی است که به این کار علاقه مندند و متاسفانه در هیچ جایی کارشان دیده نمی‌شود.

این دوبلور در ادامه افزود:‌ این کار از طریق هماهنگی‌ها با وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد و فکر می‌کنم نتیجه خوبی داشته باشد. ما در حقیقت کالای فرهنگی و تجارت کاری را تشویق می‌کنیم که خود این افراد هم در آنها حضور دارند و مسابقه‌ای است که در نهایت می‌تواند به جایی برسد که با حضور این افراد بتوان یک فیلم سینمایی خوب تولید کرد.

وی در پایان نیز گفت: در نهایت اینکه اگر ما با بهترین گروه‌های انیمیشنی آشنا شویم، می‌توانیم در این مرحله هم آنها را کمک کنیم. تهیه کنندگی این کار نیز به عهده محمد صالحیان است.

منبع: خبرگزاری فارس

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.