Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 18325
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1399 - 12:03 |

ارگ حافظه تاریخی رادیو است

ارگ حافظه تاریخی رادیو است

حمیدرضا شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی گفت: ارگ حافظه تاریخی رادیو است، بنابراین بیشتر از این‌ها باید به آن رسیدگی شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حمید شاه‌آبادی، معاون صدا با اشاره به ساختمان موزه رادیو در میدان ارک تهران گفت: در ساختمان قدیمی رادیو «ارگ» نه پپیشروی داشتیم نه پسروی، براساس برخی از مطالبه‌ها می‌توانم بگویم که چیزی از دست نداده‌ایم و بخشی که از سال‌ها قبل در اختیار این ساختمان بود، همچنان در اختیار دارند و موضوعات در حوزه فنی دنبال می‌شود، در حوزه ارگ چیزی که در دستور کارمان است بازسازی این ساختمان است.

وی ادامه داد: آن بخش از بازسازی ارگ که در حوزه معاونت ما انجام می‌شود، با جدیت در حال پیگیری است و مدیرکل جدید فنی ما ظرفیت جدیدی برای این کار فراهم کرده و می‌توانم بگویم در مجموعه کار خودمان اهدافی که برای مجموعه ارگ به عهده داریم، را دنبال می‌کنیم.

شاه‌آبادی خاطرنشان کرد: اگر تکلیف ما در حوزه تأسیس موزه و تعمیر آن حل شود، سایر بخش‌ها نیز شکل می‌گیرند، البته در همین مدت اخیر نیز دستی به سر و رویش کشیده شده است. رادیو ارگ حافظه تاریخی رادیو است، بنابراین بیشتر از این‌ها باید به آن رسیدگی شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.