Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 31670
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 11 دی 1400 - 10:48 |

از دو مرحله ای شدن کنکور تا برگشت محصولات کشاورزی از روسیه در رادیو تهران

از دو مرحله ای شدن کنکور تا برگشت محصولات کشاورزی از روسیه در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران ضمن اطلاع رسانی به روزترین اخبار و رویدادها، با حضور متخصصان و کارشناسان به تحلیل و بررسی اخبار می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رادیو تهران در برنامه‌های امروز با بحث و بررسی درخصوص موضوعات دو مرحله ای شدن کنکور، فرونشست های مکرر زمین در تهران، پرسش و پاسخ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و تحکیم بنیاد خانواده، شنوندگان را همراهی می‌کند.

برنامه«سعادت آباد» رادیو تهران امروز با پیگیری موضوع دو مرحله ای شدن کنکور و همچنین فرونشست های مکرر زمین در تهران از ساعت ۱۳روی آنتن می رود.

همچنین برنامه «بازار تهران» امروز ساعت ۱۱ علل برگشت محصولات کشاورزی از روسیه را پیگیری می‌کند.

دانشجویان در جریان باشید که برنامه «پل مدیریت» رادیو تهران، دسترسی شما را به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی فراهم کرده است. دکتر سیدمحمودرضا  آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، از ساعت ۱۵ تا ۱۶ با حضور در استودیو رادیو تهران  به صورت زنده پاسخگوی مخاطبان خواهدبود.

نقش و اهمیت خانواده در بسیاری از مسائل زندگی افراد به وضوح دیده می‌شود، برنامه «تهران من» ۱۱ دی، با تاکید بر تحکیم خانواده، با این پرسش که در هر خانواده ای یک چیز همه را دور هم جمع می‌کند، در خانواده شما چه چیز همه را جمع می‌کند؟ مخاطبان را به چالش می‌کشد، از ساعت ۱۶ با ما در تماس باشید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.