Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 30930
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 آذر 1400 - 19:32 |

استاد مسعود اسکویی مهمان «پرنیان صدا» می شود

استاد مسعود اسکویی مهمان «پرنیان صدا» می شود

برنامه «پرنیان صدا» جمعه ۱۲ آذر ساعت ۲۰ با بخش های متنوع و جذابی تقدیم نگاه مخاطبان و همراهان گرامی شبکه پنج سیما می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، معرفی دو هنرمند کم نظیر با نام مشترک «علی زرندی» در عرصه صدا که یکی دوبلور کمدین مشهور سینمای انگلستان، نورمن ویزدوم بود و دیگری هنرپیشه و کمدین سال‌های دور رادیو و ایفاگر نقش محبوب «شاباجی خانم» در برنامه‌های «صبح جمعه شما و رادیو» را در «پرنیان صدا»ی این هفته خواهید دید.
در برنامه پیش روی «پرنیان صدا»، استاد مسعود اسکویی “مجری و گزارشگر پیشکسوت ورزش و خبر صدا وسیما” نیز حضور خواهد داشت تا از خاطرات دوران حرفه‌ای‌اش با بینندگان سخن می‌گوید.
پرنیان صدا دیدار کوتاهی با «سرور پاکنشان» گوینده و مجری پیشکسوت برنامه‌های نظیر «زن و زندگی»، «فرهنگ مردم» و … دارد که امیدواریم مورد توجه رادیودوستان قدیمی قرار گیرد.
همچنین ترانه طنز فارسی – عربی به نام «اَل هوا آلوده» با اجرای خوانندگان و گروه کُر جمعه ایرانی درخصوص وضعیت نابسامان آلودگی هوای پایتخت و معرفی برنامه قدیمی «کودک رادیو» با هنرمندی مجری محبوب آن روزها با عنوان «آقا بیژن» در پرنیان صدای این هفته به تصویر کشیده خواهد شد.
در ادامه لطیفه‌های نمایشی این هفته با اجرای هنرمندانی چون محسن هرندی، امیر فارسی، علیرضا جاویدنیا و زویا خلیل آذر به روی آنتن می‌رود.
اجرای سرود «ایران ایران» با صدای مهدی سپهر و اجرای ترانه «برگ خزان» از دیگر بخش‌های نهمین قسمت برنامه «پرنیان صدا» است که جمعه دوازدهم آذرماه ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
در نهایت نهمین دوره مسابقه «صدای ماندگار» نیز در این قسمت برگزار و برندگان مسابقه گذشته نیز معرفی و به سه نفر از برندگان به قید قرعه جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.