Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 32048
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 دی 1400 - 12:15 |

اسکار پس از سه سال مجری دار می‌شود

اسکار پس از سه سال مجری دار می‌شود

امسال پس از گذشت سه سال نقش مجری به مراسم اهدای جوایز اسکار اضافه می‌شود.

به نقل از از پایگاه اطلاع‌رسانی هالیوودریپورتر، کریگ ارویچ، رئیس شبکه ای.بی.سی، دیروز سه‌شنبه، ۲۱ دی از حضور یک مجری اصلی در نودوچهارمین دوره از مراسم اهدای جوایز اسکار خبر داد. از سال ۲۰۱۸ تاکنون این اولین بار است که مراسم اسکار توسط یک مجری برگزار می‌شود.

جیمی کیمل مجری مطرح آمریکایی، کار اجرای مراسم اسکار در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را برعهده داشت. نودمین دوره از جوایز اسکار که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، ۲۶ میلیون و ۶۲۰ هزار بیننده داشت و آمار بینندگان اسکار بدون مجری سال ۲۰۱۹ به ۲۹ میلیون و ۵۶۰ هزار نفر رسید. در سال ۲۰۲۰، حدود ۲۳ میلیون و ۶۴۰ هزار نفر به تماشای مراسم اهدای جوایز اسکار نشستند و آمار بینندگان در سال گذشته به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر کاهش یافت.

آیا مرد عنکبوتی مجری اسکار می‌شود؟

تام هالند، ستاره فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، در یک گفت‌وگوی جدید با هالیوود ریپورتر از علاقه خود به مجری‌گری مراسم اسکار خبر داده بود و حالا گزارش‌ها نشان می‌دهد آکادمی اسکار در این باره با هالند تماس گرفته است.

اسکار نودوچهارم ۲۷ مارس (هفتم فروردین ۱۴۰۱) پخش تلویزیونی می‌شود؛ گلن ویس برای هفتمین سال متوالی کارگردان این مراسم و ویل پکر تهیه‌کننده است.

| منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.