Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 8639
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 08 بهمن 1397 - 14:31 |

اظهارنظر مجری «سینما دو» درباره پخش نشدن این برنامه در دهه فجر

اظهارنظر مجری «سینما دو» درباره پخش نشدن این برنامه در دهه فجر

مجری «سینما دو» درباره روی آنتن نرفتن این برنامه در دهه فجر اظهار نظر کرد.

حامد عنقا

 حامد عنقا که شامگاه گذشته در «شب‌گشت» حاضر شده بود، درباره روی آنتن نرفتن برنامه «سینما دو» در دهه فجر گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب می‌خواستیم رویکردی انتقادی به سینما داشته باشیم و سینما را بررسی کنیم چراکه این چیزی که الان در سینما شاهد هستیم قطعاً آن چیزی نیست که دنبالش بودیم. در نظر داشتیم خیلی از کارگزارها را دعوت کنیم و در این زمینه حرف بزنند که گویا مصلحت نبود و اتفاق نیفتاد. به هر حال که به قول معروف دکمه‌هایمان برای این کت جفت و جور نبود!

بر اساس این گزارش، ویژه‌برنامه‌های جشنواره فیلم فجر امسال به دو برنامه «نقد سینما» با بهروز افخمی و «هفت» با محمد حسین لطیفی محدود شده است و سایر شبکه‌های تلویزیونی قرار نیست برنامه‌ای را در این خصوص روی آنتن بفرستند.

کارگردان و تهیه‌کننده سریال پدر همچنین درباره وضعیت فصل دو سریال «پدر» توضیح داد: رفتار شرافتمندانه این است که زمانی دوباره برگردیم که بتوانیم فصل دو را بهتر از فصل یک تحویل مخاطب بدهیم. اینکه ما بخواهیم صرفاً به خاطر فصل یک، مخاطب را در فصل دو نگه داریم یک رفتار اقتصادی است که ما به شکل‌های دیگر هم می‌توانیم آن را انجام بدهیم اما ترجیح می‌دهیم به مخاطبان احترام بگذاریم.

شب‌گشت با اجرای محمد سلوکی، کارگردانی محمدرضا رضائیان و تهیه‌کنندگی حمید مراوندی یکشنبه تا چهارشنبه حوالی ۲۳:۳۰ از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.