Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 27234
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 31 خرداد 1400 - 12:07 |

انتقال شادی و هیجان به «کودک من» با موج رادیو

انتقال شادی و هیجان به «کودک من» با موج رادیو

برنامه کودک من در رادیو سلامت به والدین آموزش می دهد که چطور مهارت هیجان را از همان کودکی به فرزندان شان یاد بدهند تا آنها حضور موفق تری در زندگی اجتماعی شان داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه کودک من از تولیدات گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که با مشاوره لعیا باستانی مدیر گروه روانه آنتن می شود. پدر و ماردهایی که دوست دارند کودکان شاد، سالم و با نشاط داشته باشند می توانند شنونده برنامه باشند که با حضور دکتر سایناز مودت رواشناس کودک و نوجوان روانه آنتن می شود.

این برنامه پاسخگوی سئوالات و دغدغه های والدین است و به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک پرداخت می شود و اطلاعاتی در خصوص نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارتهای ده گانه در اختیار والدین قرار می دهد.

برنامه کودک من دوم تیر ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به موضوع رابطه مادر و کودک باید چگونه باشد؟ اختصاص دارد. همچنین ۹ تیر ماه به این موضوع می پردازد که چطور هیجان را از همان کودکی به فرزندان مان آموزش بدهیم. ۱۶ تیر هم به بررسی موضوع وقتی پدر یا مادر با کودک دعوا می کنند بعد از آن چه رفتاری داشته باشند، می پردازد.

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت هایی در حوزه های خودآگاهی، همدلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و .. است که به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر از رادیو سلامت پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.