Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 30857
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 08 آذر 1400 - 14:02 |

«ایراندخت» رادیو میزبان بانوان تاریخ ساز هندبالی می‌شود

«ایراندخت» رادیو میزبان بانوان تاریخ ساز هندبالی می‌شود

برنامه «ایراندخت» رادیو ورزش، امروز به تیم ملی هندبال بانوان که برای اولین بار در رقابت های جهانی حضور پیدا می‌کنند، اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، تیم ملی هندبال زنان ایران برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران، با کسب مقام چهارمی مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده است. این تیم از دهم آذر ماه عازم اسپانیا خواهد شد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان به میزبانی اسپانیا از ۱۰ تا ۲۸ آذر انجام می‌شود. ایران، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، کره جنوبی و چین (وایلد کارت) ۶ سهمیه آسیا در این مسابقات هستند و تیم ملی ایران تنها تیم مسلمان با حجاب اسلامی در این مسابقات است.

برنامه «ایراندخت» امروز با خدیجه قانع، سرمربی تیم هندبال بانوان درباره وضعیت تیم برای حضور در این رقابت های جهانی صحبت می‌کند.

معصومه کیانی هم در حاشیه مراسم بدرقه این تیم که با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد، گزارشی را با علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ارائه می‌کند.

همچنین پرنیان مددی در بخش «بانوی قهرمان» با الناز قاسمی، ملی پوش و لژیونر هندبال بانوان گفت و گو می‌کند.
برنامه «ایراندخت» به تهیه کنندگی رقیه آقازاده، گویندگی زهرا محمودوند و گزارشگری معصومه کیانی و پرنیان مددی، از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.