Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 30075
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 04 آبان 1400 - 9:22 |

بازار كار زیرذربین رادیو صبا می رود

بازار كار زیرذربین رادیو صبا می رود

رادیو صبا در برنامه “صبح صبا” با نگاهی طنز به بازار كار می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، نیروی انسانی، یكی از مهمترین و اساسی ترین عوامل تولید است كه از طریق مشاركت در تولید چه به لحاظ یدی و فیزیكی و چه به لحاظ فكری و مدیریتی و تكنولوژیكی نقش بسیار برجسته ای را در روند تولید ایفا می كند؛ به نحوی-كه به جرات می توان گفت، جوامعی كه موفق شده اند از طریق برنامه ریزی صحیح و متكی بر اصول و ضوابط علمی، نیروی انسانی كارآمد به وجود آورند، بخوبی بر كمیابی های ناشی از دیگر عوامل تولید غالب آمده، اوضاع اقتصادی مطلوبی برای خود فراهم كرده اند. به عبارت دیگر یكی از مهم ترین منابع تولید برای هر جامعه، كمیت و كیفیت نیروی كار آن است. یكی از دغدغه های اساسی برنامه های توسعه در كشور نیز، تلاش برای كاهش معضل بیكاری است كه همواره به عنوان یكی از اهداف مهم این برنامه ها مدنظر بوده است . ساختار جمعیتی خاص كشور و عرضه فراوان نیروی كار از یكسو و عدم تكافوی فرصت های شغلی موجود و نیز فقدان امكانات مناسب با ویژگی ها و نیازهای نیروی كار از سوی دیگر، امروزه بیكاری را به عنوان مهمترین چالش اقتصادی، اجتماعی ایران درآورده، به نحوی كه متغیرهای اقتصادی، اجتماعی دیگر را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

با توجه به اهمیت این موضوع رادیو صبا روز چهارشنبه پنجم آبان در برنامه “صبح صبا” با نگاهی طنز و با همراهی مخاطبان به نقد و بررسی بازار كار در كشور می پردازد.

در این برنامه طنازانه به بیكاری در جامعه و نقش مردم و مسئولین در این معضل پرداخته می شود .

“صبح صبا” هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ۷ صبح به صورت زنده با پخش آیتم های طنز و نمایش های زنده همراه مخاطبان می شود . این برنامه با بخش های متنوعی مثل آیتم رنگرز و طرح سوال چالشی طنز برای مخاطبان در خصوص موضوع برنامه در اولین ساعات روز اخبار روز جامعه را با لبخند و شادی تقدیم مخاطبان می كند.

این برنامه با همكاری امیر اكبری به عنوان سردبیر،آتوسابرهانی نژاد مسئول هماهنگی، محمد آقاكثیری مسئول ارتباطات و عقیل عباسی گزارشگر به تهیه كنندگی محمد حسین خسروجردی و اجرای پر انرژِی محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت پیشه تقدیم خاطبان می شود .

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.