Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 6455
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 01 مرداد 1397 - 11:20 |

بازخوانی سفرنامه حج با صدای بهروز رضوی

بازخوانی سفرنامه حج با صدای بهروز رضوی

نویسنده و مشاور محتوایی برنامه «کتاب شب» از بازخوانی سفرنامه «در همسایگی خدا» با صدای بهروز رضوی به مناسبت هفته گرامیداشت حج خبر داد.

بهروز رضوی-گوینده-خبرگزاری مهر-هنر صدا

محمد باقر رضایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سفرنامه «در همسایگی خدا» برای بازخوانی در این برنامه اظهار کرد: در اتاق فکر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، به اتفاق آرا تصویب شد که به مناسبت هفته گرامیداشت حج که از اول تا هفتم ذی‌القعده است، این سفرنامه خوانده شود.

او ادامه داد: سفرنامه «در همسایگی خدا» اثر حمیدرضا زاهدی از شنبه تا پنجشنبه (۲۰ تا ۲۵ مرداد ماه) به مدت ۱۲۰ دقیقه با صدای بهروز رضوی پخش خواهد شد.

نویسنده برنامه «کتاب شب» که در حال تنظیم رادیویی این سفرنامه در شش قسمت ۲۰ دقیقه‌ای است، گفت: «در همسایگی خدا» که در انتشارات روزنامه اطلاعات به چاپ رسیده، یکی از زیباترین سفرنامه‌هایی است که درباره حج خوانده‌ام زیرا حمیدرضا زاهدی یکی از روزنامه‌نگاران و مترجمان کتاب‌های رسانه‌ای است و می‌داند موضوع را چطور مطرح کند که تاثیر واقعی داشته باشد.

رضایی در پایان گفت: تهیه‌کنندگی این بازخوانی را رضا قربانی، یکی از تهیه‌کنندگان پیشکسوت رادیو پذیرفته و او در حال حاضر در جستجوی موسیقی برای این مجموعه ۶ قسمتی است.

برنامه «کتاب شب» به تهیه‌کنندگی محمود احمدی و رضا قربانی و نویسندگی محمدباقر رضایی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می‌شود و راوی ثابت آن بهروز رضوی است. این برنامه هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.