Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 7040
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 08 مهر 1397 - 15:09 |

بازگشت “سلام صبح بخير” با قالب جدید به رادیو ایران

بازگشت “سلام صبح بخير” با قالب جدید به رادیو ایران

غلامرضا بحيرايي، مدير گروه ايران و جامعه راديو ايران از تغيير نام برنامه صبحگاهي شبكه راديويي ايران خبر داد.

رادیو ایران-سلام صبح به خیر-هنرصدا

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،بحيرايي گفت: تغيير و تحول در جهت ارتقاء سطح برنامه ها و رضايت بيشتر شنوندگان همواره يكي از اهداف برنامه سازي در راديو ايران بوده است، به همين منظور كار بررسي و ارزيابي برنامه هاي شبكه راديويي ايران از ابتداي سال ۹۷ به صورت جدي مورد توجه قرار گرفت و در اين ميان، برنامه صبحگاهي از اهميت ويژه اي برخوردار است.

مدير گروه ايران و جامعه راديو ايران افزود: توجه بيشتر به شهرستان ها، تدارك بخش هاي جديد نظير بخش مطبوعات، و انعكاس به موقع اطلاعات صبحگاهي در كنار تعامل بيشتر با مخاطبان از عمده اين تغييرات است.
مدير گروه جامعه راديو ايران گفت: استفاده از ظرفيت ايرانياران يا همان شبكه مردمي گزارشگران راديو ايران فرصت خوبي است براي انعكاس صداي همه ايرانيان ، و راديو ايران را يك گام ديگر به تحقق شعار خود يعني « ايران را بشنويم» نزديك تر مي كند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: از آنجا كه شنوندگان راديو ايران بعد از گذشت سال ها هنوز برنامه صبح گاهي را با نام قديمي آن يعني «سلام صبح بخير » مي شناسند، با موافقت مدير راديو ايران دكتر محمدزاده قرار شد تا نام برنامه به نام قديمي و خاطره انگيز آن يعني «سلام صبح بخير » باز گردد.

گفتني است: “سلام صبح بخير” از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۸ از راديو ايران موج FM رديف ۹۰ مگاهرتز و موج AM رديف ۵۵۸ كيلوهرتز پخش مي شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.