Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 630
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 16 تیر 1394 - 5:50 |

بازگشت فرزاد حسنی به رادیو با “جمعه من”

بازگشت فرزاد حسنی به رادیو با “جمعه من”

فرزاد حسنی پس از اجرای برنامه «موسیقی من»، با برنامه «جمعه من» که یک برنامه صبح جمعه‌ای طنز و شاد است، به رادیو بازگشته است.

علی سیفی – مدیر رادیو جوان –  از پخش برنامه‌ی «جمعه من» که به تازگی از رادیو آغاز شده است، خبر داد و گفت: این برنامه یک برنامه صبح جمعه‌ای طنز و شاد و در فضای تفریحی است که خلاء آن در این مدت در رادیو جوان احساس می‌شد.

وی با اشاره به برنامه «هفت شنبه» که سال‌ها پیش از رادیو جوان پخش می‌شد و طرفداران زیادی داشت، عنوان کرد: پس از «هفت شنبه» برنامه‌های زیادی در رادیو جوان تولید و پخش شد‌ که یکی از آنها برنامه «موسیقی من» بود که پیش از این فرزاد حسنی آن را اجرا می‌کرد و اکنون نیز برنامه «جمعه من» جایگزین آن شده است.

مدیر رادیو جوان برنامه «جمعه من» را شبیه به برنامه طنز جمعه ایرانی که پیش از این از رادیو پخش می‌شد‌، دانست و گفت: برنامه‌های زیادی به عنوان جایگزین «هفت شنبه» آمدند که برنامه «جمعه من» نیز یکی از آنهاست.

او همچنین درباره محتوای این برنامه یادآور شد: «جمعه من» یک برنامه صبح جمعه‌ای طنز و شاد است که بخشی از آن زنده و بخش دیگر تولیدی است. بخش‌های تولیدی این برنامه و همچنین بخش‌های نمایشی آن در موزه رادیو با حضور مخاطبان ضبط می‌شود.

علی سیفی در پایان،‌ فرزاد حسنی ،‌ محمودرضا قدیریان‌، مریم جلینی‌ و حمید منوچهری‌ و افشین حسین‌خانی را از جمله مجریان این برنامه عنوان کرد.

برنامه «جمعه من» جمعه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ از رادیو جوان به روی آنتن می‌رود.

برنامه «جمعه من» که به تازگی آغاز شده و دو قسمت بیشتر از آن پخش نشده است‌، قرار است بعد از ماه رمضان ادامه پیدا کند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.