Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 3794
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 تیر 1396 - 10:26 |

بازیگران در «پاراگراف۴» شبکه چهار کتاب خوانی می کنند

بازیگران در «پاراگراف۴» شبکه چهار کتاب خوانی می کنند

برنامه «پاراگراف ۴» با نگاه و طراحی جدید به حوزه کتاب و کتابخوانی وارد شده است و قرار است از امشب تا انتهای تابستان در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما جانمایی شود.

رضا خرم که خود یکی از فعالان حوزه نشر و نویسندگی است درباره محتوای برنامه گفت: «پاراگراف۴» که در مدت زمان ۳۰ دقیقه به صورت ترکیبی تهیه شده است از قسمت‌هایی مختلفی مانند مصاحبه با نویسندگان، شعرخوانی، فیلم کوتاه، روایت داستان کوتاه و رمانخوانی توسط بازیگران تشکیل شده است.

کتابخوانی در شبکه چهار سیما

وی افزود: اجرای برنامه را شهاب شهرزاد بر عهده دارد و در هر قسمت یک کتاب در حوزه ادبیات معرفی و با نویسنده آن گفت‌وگو می‌شود. بازیگرانی که در هر قسمت حضور خواهند داشت، بخش‌هایی از آن کتاب را روایت می‌کنند.

خرم گفت: در اولین قسمت از این برنامه تلویزیونی که امشب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود رمان «دهل» از مژگان مظفری معرفی مشود و بهناز بستان دوست،مینو نوبهاری و هیراد خاتمی بازیگرانی هستند که بخش‌هایی از رمان از زبان آنها خوانده می شود. شعر خوانی توسط پوریا پلیکان ،فیلم کوتاه، شعر و موسیقی از دیگر بخش های برنامه امشب است.

خرم در پایان گفت: «پاراگراف۴» به تهیه کنندگی عمران عبدالهی در واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و شب های تابستان از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ناشرانی که علاقه‌مند هستند آثارشان در این برنامه معرفی شود می توانند با شماره ۸۸۷۵۹۵۲۱ شرکت تعاونی گنجینه فرهنگ و هنر ایرانیان تماس حاصل کنند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.