Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 1098
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 آذر 1394 - 6:20 |

بازیگر نقش عبدالمطلب مجری برنامه سینمای ایران شد

بازیگر نقش عبدالمطلب مجری برنامه سینمای ایران شد

علیرضا شجاع نوري از هفته آینده به جای امیرشهاب رضویان اجرای برنامه نقد چهار (سینمای ایران) شبکه چهار سیما را بر عهده خواهد داشت. این برنامه پنجشنبه شب ها ساعت ۲۳ به صورت زنده از سیما پخش می شود.

امیرشهاب رضویان مجری برنامه نقد چهار (سینمای ایران) شبکه چهار سیما در برنامه پنجشنبه شب اعلام کرد که دیگر اجرای این برنامه را برعهده نخواهد داشت و در حضور مهمانان شهاب حسینی و علیرضا شجاع نوری که برای تحلیل وضعیت بازیگری به شبکه چهار آمده بودند اعلام کرد از هفته آینده شجاع نوری به جای وی اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت.

رضویان که مدت ۲ ماه اجرای این برنامه را برعهده داشت دلیل این تصمیم را ساخت فیلم جدیدش اعلام کرد.

شجاع نوری متولد ۱۳۳۴ شيراز، فارغ التحصيل زيست شناسي از دانشگاه شهيد بهشتي، هنرهاي دراماتيك از دانشگاه UDC و ادبيات ايتاليايي از دانشگاه تهران است. وي فعاليت سينمايي را با بازي در فيلم «بي بي چلچله» به كارگرداني كيومرث پوراحمد آغاز كرد. از ديگر فعاليت هاي او مي توان به مديريت بخش بين الملل بنياد سينمايي فارابي (۱۳۶۲-۱۳۷۴)، مديريت جشنواره بين المللي سيما فيلم (۱۳۷۴-۱۳۷۹)، مديريت جشنواره بين المللي كودكان و نوجوانان به مدت هفت سال اشاره كرد.

شجاع نوري همچنين تهيه كنندگي بسياري از فيلم هاي سينمايي ايران و بازيگري در برخي از آن ها را برعهده داشته است. از مهم ترین بازی های او می توان به حضور در دو فیلم تاریخی روز واقعه و محمد رسول الله(ص) اشاره کرد.

برنامه نقد چهار -سینمای ایران- پنجشنبه شب ها ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود و در مدت زمان کوتاهی که از پخش آن از تلویزیون می گذرد توانسته اهالی سینما و مخاطبان سینمادوست را تا حدودی راضی نگه دارد. این برنامه در شب گذشته میزبان نیکی کریمی، کارگردان و بازیگر سینما و خسرو دهقان منتقد سینما نیز بود که به بررسی فیلم “شیفت شب” آخرین ساخته سینمایی نیکی کریمی پرداختند. باید صبر کرد و از هفته آینده نقد چهار را با اجرای مجری جدید آن علیرضا شجاع نوری به تماشا نشست.

علیرضا شجاع نوري

علیرضا شجاع نوري

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.