Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 22244
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 14 آبان 1399 - 14:19 |

بانوی برتر جهان اسلام را بشناسید

بانوی برتر جهان اسلام را بشناسید

رمز و راز موفقیت قدرتمندترین و پولدارترین زن ایرانی و کارآفرین برترجهان اسلام را از زبانش خودش از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ زرین کشاورز تهیه کننده برنامه «مهربانو» با اعلام این خبر گفت: زنان و بانوان از اركان اساسي جوامع بشري بوده و نقش موثری در توسعه، پویایی و شکوفایی هر جامعه ای دارند.  برنامه«مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می پردازد.

سیدفاطمه مقیمی قدرتمندترین زن ایرانی، کسی است که اولین شرکت بین المللی حمل و نقل در ایران را تاسیس کرده و اولین دارنده گواهینامه پای یک است.

وی ادامه داد: در این برنامه از باید و نبایدهای حضور یک زن در حوزه حمل و نقل و موفقیت های این بانوی ایرانی گفته می شود، بانویی که نه تنها در مسئولیت اجتماعی و کارآفرینی و تجارت موفق بوده بلکه در زندگی شخصی اش نیز همسری نمونه و مادری مهربان است.

به گفته این تهیه کننده؛ تقویت حس خودباوری، اعتماد به نفس، ارائه راهکارهای حقوقی، الگو قرار دادن آنها برای بانوان دیگر، کارآفرینی و… از جمله اهدافی است که در این برنامه دنبال می شود.

« سیدفاطمه مقیمی اولین زن ایرانی که مجوز شرکت حمل و نقل بین المللی دریافت کرده است. اولین زن ایرانی که پس از انقلاب گواهی نامه رانندگی پایه یک گرفته است. عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران، رئیس هیئت مدیره کانون زنان بازرگان ایران، استاد دانشگاه،کارآفرین برتر جهان اسلام و…. است.»

مخاطبان می توانند برنامه مهربانو را پنجشنبه ها ساعت ۱۸:۳۰ دنبال کنند.گفتنی است؛ تهیه کنندگی، اجراء، تحقیق و آیتم سازی برنامه بر عهده زرین کشاورز است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR  ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.