Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 13181
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 23 شهریور 1398 - 10:43 |

بایدها و نبایدهای فیلترینگ در «گفت و گوی اجتماعی»

بایدها و نبایدهای فیلترینگ در «گفت و گوی اجتماعی»

گفت و گوی اجتماعی قصد دارد تا در برنامه بیست و سوم شهریور با حضور کارشناسان به بررسی بایدها و نبایدهای فیلترینگ بپردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بررسی عوامل تاثیرگذار در تحقق سبک زندگی ایرانی، اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، نقد و بررسی عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی اجتماعی و بررسی عوامل و دلایل دخیل در آن و ارائه راهکارهای قابل اجرا در خصوص ساماندهی حوزه‌های اجتماعی، از جمله موضوعاتی است که در گفت‌وگوی اجتماعی شبکه رادیویی گفت و گو مورد توجه قرار می‌گیرد.

این برنامه که از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۳:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود، در سال جدید بنا دارد تا در هر هفته یک موضوع مهم اجتماعی را به صورت پرونده و در قالب سریالی با طرح موضوعات مختلف زیر شاخه آن موضوع اصلی، بررسی نماید.

گفت و گوی اجتماعی قصد دارد تا در برنامه بیست و سوم شهریور با حضور کارشناسان به بررسی بایدها و نبایدهای فیلترینگ بپردازد.

دکتر علیرضا پور ابراهیمی(رییس سابق مرکز اطلاعات و فناوری ریاست جمهوری) و محمدصالح مفتاح(معاون فرهنگی ستاد امربه معروف کشور) از مهمانان این برنامه هستند.

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.