Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 15485
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 01 دی 1398 - 10:29 |

بررسی بایدها و نبایدهای مالیات بر سیگار در رادیو گفت‌وگو

بررسی بایدها و نبایدهای مالیات بر سیگار در  رادیو گفت‌وگو

برنامه «مناظره اجتماعی» اول دی با حضور کارشناسان به بررسی بایدها و نبایدهای مالیات بر سیگار می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، واکاوی موضوعات و مسائل گوناگون در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مباحثی است که در برنامه مناظره رادیو گفت‌وگو به آن توجه می‎شود.

«مناظره اجتماعی» که به چالش موضوعات روز اختصاص دارد، یکم دی با حضور کارشناسان به بررسی بایدها و نبایدهای مالیات بر سیگار می‌پردازد.

دکتر محمدحسین برخورداری (رئیس سابق سازمان دخانیات کشور)، دکتر محمدرضا جعفریان (مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران)، دکتر سید عبدالمجید اجتهادی (مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی کشور)، دکتر بهزاد ولی‎زاده (رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور) و مهندس یدالله فضل‌اللهی (معاون برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی سازمان دخانیات کشور) میهمانان امروز برنامه «مناظره» هستند.

برنامه «مناظره» از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود.

علاقه‌مندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را مطرح کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.