Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 10488
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1398 - 11:25 |

بررسی برجام در «بحث روز» رادیو ایران

بررسی برجام در «بحث روز» رادیو ایران
در آستانه سالگرد خروج  غیر قانونی آمريکا از برجام، برخي خبرها حکايت از آن دارد که احتمالا ايران تصميمي جدي براي پاسخ به بخشي از بدعهدي طرفهاي غربيِ برجام، و تامين منافع ملت خود اعلام خواهد کرد. به همین مناسبت  برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران  که روزچهارشنبه مورخ ۹۸/۲/۱۸ ساعت ۱۱:۵۵  تا۱۲:۴۰  از رادیو ایران موج اف ام ردیف نود مگاهرتز پخش می شود دور جدید اقدامات خصمانه آمریکا برضد جمهوری اسلامی ایران،  و واکنش  مرحله ايِ کشورمان براي اقداماتِ متقابل در برابر خروج امريکا از برجام وبی عملی اروپائی ها در عمل به تعهدات برجامی را  بررسی می کند .
دولت فردا با برجام چه می‌کند؟ مطابق مواد ۳۶ و ۳۷ برجام، و به خاطر خروج آمریکا و بدعهدی اروپا، از برجام خارج می‌شود؟ یا در برجام می‌ماند و اجرای بخشی از تعهداتش را متوقف می‌کند ودر برخی اقدامات خود تجدید نظر می کند ؟
 این  ها بخشی از  سوالات و محور هایی هستند که در  برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران که روزچهارشنبه مورخ ۹۸/۲/۱۸ ساعت ۱:۵۵ تا ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران روز های چهارشنبه ساعت ۱۱:۵۵  تا ۱۲:۴۰ دقیقه به سردبیری جهانگیر پیری و اجرای دکتر محمد رضا قربانی از  شبکه رادیویی  ایران تهیه و پخش می شود. دوستان و علاقمندان به برنامه های سیاسی و دفاعی  می توانند نظرات ؛ سوالات و دیدگا های خود را از طریق  شماره تلفن های  ۲۲۰۴۰۰۸۶ – ۲۲۰۵۰۰۰۹ و شماره پیام گیر ۳۰۰۰۰۹۰۰  اعلام نمایند.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.