Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 14847
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 10 آذر 1398 - 10:18 |

بررسی ترافیک و طرح‌های جدید ترافیکی در رادیو گفت و گو

بررسی ترافیک و طرح‌های جدید ترافیکی در رادیو گفت و گو

مناظره اجتماعی دهم آذر با حضور کارشناسان به بررسی ترافیک و طرح‌های جدید ترافیکی می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو گفت و گو، واکاوی موضوعات و مسائل گوناگون در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مبحثی است که در برنامه مناظره رادیو گفت و گو مورد توجه قرار می‌گیرد.

مناظره اجتماعی که به چالش موضوعات روز اختصاص دارد، دهم آذر با حضور کارشناسان به بررسی ترافیک و طرح‌های جدید ترافیکی می پردازد.

مهندس عمار سعیدیان فرد(مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک)، مهندس محمدمهدی کبیری(مشاور کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و عضو تیم بنیانگذار سیستم های کنترل ترافیک شهرداری تهران)، مهندس مسعود زندی(معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست تهران و رئیس سابق مرکز هوا و اقلیم سازمان محیط زیست) و سرهنگ محمدباقر سلیمی(رییس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا کشور)از مهمانان امروز برنامه مناظره هستند.

برنامه مناظره از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ بر روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود.

علاقمندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.