Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 19693
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 14 تیر 1399 - 13:43 |

بررسی دیپلماسی نگاه به شرق در رادیو گفت‎وگو

بررسی دیپلماسی نگاه به شرق در رادیو گفت‎وگو

برنامه «گفت‎وگوی سیاسی»، چهاردهم تیر با حضور کارشناسان موضوع دیپلماسی نگاه به شرق را بررسی می‎کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «گفت‎وگوی سیاسی» با هدف بررسی رویدادهای سیاسی روز، مباحث کلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی با حضور کارشناسان، اساتید علوم سیاسی، پژوهشگران و پیشکسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف‎های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

برنامه «گفت‎وگوی سیاسی»، چهاردهم تیر موضوع دیپلماسی نگاه به شرق را بررسی می‎کند که چرایی مفید بودن رابطه با شرق امروز برای ایران، علل عده ای از طرفداری رابطه با غرب، اهمیت و فواید رابطه بلند مدت و راهبردی بر مبنای عزت حکمت و مصلحت از محورهای آن است.

دکتر احمد کیمیایی (عضو کمیسیون پول و سرمایه اتاق بازرگانی ایران)، دکتر کیومرث یزدان پناه (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) و دکتر ابراهیم پور رحیم (معاون اسبق آسیا اقیانوسیه وزارت خارجه) از میهمانان امروز برنامه «گفت‎وگوی سیاسی» هستند.

«گفت‌وگوی سیاسی» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود. علاقه‎مندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‎وگو می‎توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.