Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 14613
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 28 آبان 1398 - 17:23 |

بررسی سبک داستان نویسی «چارلز دیکنز» در «من می نویسم»

بررسی سبک داستان نویسی «چارلز دیکنز» در «من می نویسم»

سبک داستان نویسی «چارلز دیکنز» در برنامه «من می نویسم» امشب ۲۸ آبان ماه در رادیو فرهنگ بررسی می شود .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ ؛ برنامه « من می نویسم» در ادامه آموزش داستان کوتاه از هفته گذشته موضوع سبک، شگرد و تکنیکهای رمان نویسان بزرگ ادبیات جهان در داستان نویسی را مورد بررسی قرار داده است و این هفته سه شنبه ۲۸ آبان ماه به سراغ بررسی سبک و آثار نوشتاری »چارلز دیکنز» نویسنده مشهور انگلیسی رفته است.
چارلز دیکنز نویسنده مشهور انگلیسی قرون نوزدهم میلادی است که به نوشتن رمان‌های اجتماعی و تعهد اجتماعی مشهور بود دیکنز خالق آثار ماندگاری همچون داستان دو شهر، الیور توئیست، روزگار سخت، آرزوهای بزرگ، دیوید کاپرفیلد و … است.
برنامه «من می نویسم» هر سه شنبه با هدف آموزش نویسندگی و بیان فنون آن برای علاقمندان در قالب یک کارگاه آموزشی از رادیو فرهنگ پخش می شود.
این برنامه در قالب کارگاه آموزشی با حضور تعدادی از دوستداران رادیو و نویسندگی و به استادی «آناهیتا برزویی» به عنوان مدرس داستان نویسی به موضوع « سبک، شگرد و تکنیکهای رمان نویسان بزرگ ادبیات جهان» می پردازد.
همچنین در این برنامه شرکت کنندگان داستان های خود را خوانده و آناهیتا برزویی ضمن توضیح زیبایی شناسی فلسفی در داستان هر یک از نوشته ها را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
«من می نویسم» به تهیه کنندگی مریم قاسمی سه شنبه ها ساعت ۲۰:۳۰ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.