Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 28324
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 18 مرداد 1400 - 11:02 |

بررسی عملکرد ایران در بازی های المپیک در «ایران امروز» رادیو

بررسی عملکرد ایران در بازی های المپیک در «ایران امروز» رادیو

برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۱۸ مرداد از گروه ورزش و تفریحات با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی عملکرد کاروان ایران در پایان سی و دومین دوره بازی های المپیک توکیو می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، کاروان ورزش ایران که با ۶۶ ورزشکار از ۶۸ سهمیه کسب شده به سی و دومین دوره بازیهای المپیک توکیو اعزام شده بود با کسب ۷ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد.
المپیک،با یکسال تأخیر به دلیل همه گیری کرونا از اول تا هفدهم مردادماه سال ۱۴۰۰ و در سال ۲۰۲۱ میلادی برگزار شد.
مسابقاتی که در نوع خود به دلیل سالن‌های خالی از تماشاچی، برگزاری افتتاحیه‌ای با حضور کاروان‌های کوچک، نبود مراسم حاشیه‌ای و تست گیری مرتب کرونا و سخت گیری در حضور ورزشکاران در دهکده مسابقات، سطح شهر و حتی حضور تنها ۳۰ ثانیه روی سکو بدون ماسک برای عکس یادگاری بی نظیر و تکرار نشدنی خواهد بود.
از همین رو برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۱۸ مرداد از گروه ورزش و تفریحات با حضور دکتر کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق کمیته ملی المپیک و با حضور خبرنگار و‌کارشناس حوزه المپیک آرش عبدی، به بررسی عملکرد کاروان ایران در پایان سی و دومین دوره بازی های المپیک و مقایسه با سایر ادوار المپیک از حیث کسب مدال و نتیجه گیری می پردازد.
«ایران امروز» گروه ورزش و تفریحات به تهیه کنندگی محمد کیانی و اجرای حسین معتمد هاشمی و مشاور محتوایی امید باشت باوی ساعت ۱۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.