Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15320
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 23 آذر 1398 - 12:44 |

بررسی عوامل تاثیرگذار بر انزوای ادبیات معاصر ایران در جهان در «گیومه»

بررسی عوامل تاثیرگذار بر انزوای ادبیات معاصر ایران در جهان در «گیومه»

این هفته در برنامه زنده رادیویی «گیومه» عوامل تاثیرگذار بر انزوای ادبیات معاصر ایران در جهان بررسی می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده برنامه رادیویی «گیومه» ضمن اعلام این مطلب افزود : همچنین بررسی اینکه چرا در کشور ما جوایز بزرگ ادبی پا نمی‌گیرند ازموضوعاتی است که در گیومه مطرح می شود.

وی ادامه داد : موضوع دیگری که این هفته به آن می پردازیم درباره سینمای نوجوان است و اینکه کدام الگوها و قهرمان‌ها برای نوجوان ایرانی به تصویر کشیده‌ شده اند؟

این تهیه کننده رادیویی گفت: بررسی وضعیت رقابت در موسیقی پاپ و اینکه کدام متر و معیار، سطح کیفیِ آثار روز موسیقی را تعیین می‌کند؟بازار موسیقی یا جشنواره‌های تخصصی؟و آسیب‌شناسی حذف جایزه‌ی باربد از جشنواره‌ی موسیقی فجراز دیگر موضوعاتی است که به آن خواهیم پرداخت .

شاهرخ مهر در پایان گفت : نگاهی آسیب‌شناسانه به ورود سلبریتی‌ها (پرآوازه‌های سینما و…) به عرصه‌ی شعر و ادبیات و نقاشی و درواقع نقدی بر فعالیت پرآوازه‌ها در شعر و ادبیات و حوزه‌های غیرمرتبط با تخصصی که دارند نیز ازدیگر موضوعاتی است که در گیومه رادیو نمایش به آن خواهیم پرداخت .

برنامه «گیومه»، تا پایان هفته جاری به «نویسندگی تهیه کنندگی» آزاده شاهرخ مهر،و «کارشناسی اجرای» شهاب شهرزاد و با همکاری غزاله پورخاکی  در بخش «شوخی با خبرها و خبرهای تاتر » و « روی میز خبر» با اجرای محمدعلی مومنی از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.