Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 27777
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 25 تیر 1400 - 12:51 |

بررسی ماجرای قمه به دست شدن دختر نوجوان در رادیو

بررسی ماجرای قمه به دست شدن دختر نوجوان در رادیو

برنامه نیم نگاه که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو سلامت پخش می شود، روز شنبه ۲۶ تیر ماه به بروز خشونت در میان دختران نوجوان می پردازد و با حضور کارشناسان به بررسی این موضوع می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، سهیلا باقری، تهیه کننده برنامه نیم نگاه در این باره توضیح می دهد: با نگاهی به صفحات حوادث خبرگزاری ها و کلیپ های داغ شبکه های اجتماعی متوجه بروز خشونت به شکل های مختلف آن در جامعه شده ایم و اخیرا کلیپی از نزاع چند دختر نوجوان در شبکه های اجتماعی مختلف دست به دست می شود. ماجرای قمه به دست شدن این دختر نوجوان را می توان از جنبه های مختلف بررسی کرد. بنابراین گروه بهداشت روان رادیو سلامت در قالب برنامه نیم نگاه روز شنبه ۲۶ تیر ماه از منظر سلامت روان به واکاوی این مسئله خواهد پرداخت.

وی ادامه می دهد: در این برنامه که بصورت زنده ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه روز شنبه از رادیو سلامت پخش خواهد شد، دکتر اسد بیگی (رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی  کشور ) و دکتر قاضی زاده هاشمی(عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) به موضوع “سواد سلامت روان، ضرورتی که فراموش شده” خواهند پرداخت.

مشاور برنامه لعیا باستانی و مجری کارشناسان این برنامه به صورت یک هفته در میان دکتر لیلا رحیمیان و دکتر پویان مقدم هستند. روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی با محوریت مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و مشکلات مردم در این حوزه پخش می شود. روزهای دوشنبه گروه تغذیه با محوریت مسائل مرتبط با صنایع غذایی، کشاورزی، مشکلات تولید و عرضه مواد غذایی تهیه می شود. مشاور و مجری کارشناس هر دو گروه لیلا علوی است. پیگیری مطالبات مردم از مهمترین رسالت های این برنامه است به همین دلیل شنوندگان بسیاری این برنامه را دنبال می کنند. تهیه کننده نیم نگاه در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه سهیلا باقری است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.