Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 19835
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو معارف تاریخ انتشار : 22 تیر 1399 - 11:35 |

بررسی کارکردهای سلبریتی در تمدن غرب و ایران در رادیو معارف

بررسی کارکردهای سلبریتی در تمدن غرب و ایران در رادیو معارف

برنامه “نقد و نظر” در رادیو معارف کارکردهای سلبریتی در تمدن غرب و ایران را واکاوی می کند

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛‌ جهان امروز، جهان رقابت است. اسطوره‌ی رقابت، از مهم‌ترین اسطوره‌های جاری در ابعاد مختلف جهان امروز است. گویی در همه‌ی عرصه‌ها و در جای جای جهان و در هر امری، رقابت‌هایی برپاست. ستارهها یا چهرهای مشهور و شناخته‌شده برای عموم، سلبریتی هستند اما معنا و مفهوم این کلمه که شاید بارها آن را شنیده باشیم به چه معناست ؟
برنامه “نقد و نظر” که با هدف نقد و بررسی موضوعات علمی و اجتماعی روز طراحی و تولید می شود از ۲۲تیر ۹۹ ضمن باسخ به این پرسش تعریف سلبرتی( از نظرگاه رسانه ای- جامعه شناختی- روانشناختی) را بیان خواهد کرد.
همچنین بیان کارکردهای سلبریتی در تمدن غرب و ایران پیامدهای اجتماعی سلبریتی ها در فضای مجازی،‌ الگوسازی- مدل سازی، و نفوذ سلبریتی ها( اتاق فکر مشترک سلبریتی ها) از جمله موضوعاتی است که در این برنامه با کارشناسی دکتر شاه قاسمی(هیات علمی دانشگاه تهران) و دکتر رفیع الدین اسماعیلی به آن پرداخته می شود
برنامه «نقد و نظر» به همت گروه فقه و اندیشه به تهیه کنندگی دکتر علی برخورداری و مجری کارشناسی دکتر ابوذر رجبی روزهای یکشنبه، ساعت ۱۴:۵۰ از رادیو معارف پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.