Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 22960
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 آذر 1399 - 12:03 |

برشی از زندگی شهید شهریاری با صدای بهروز رضوی

برشی از زندگی شهید شهریاری با صدای بهروز رضوی

شبکه رادیویی تهران از ویژه برنامه«سنگلج» با صدای بهروز رضوی به بازخوانی زندگی شهدای ترور می پردازد، این هفته برنامه به زندگی شهید دکتر مجید شهریاری اختصاص یافته است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ اسماعیل عابدیان تنظیم کننده رادیویی کتاب «از اینجا تا بهشت» از پخش داستان زندگی دکتر مجید شهریاری در برنامه «سنگلج» خبر داد و گفت: شبکه رادیویی تهران، در مجالی، برای تکریم و ارج نهادن به شهدای گرانقدر ترور و خانواده بزرگوار و ارجمند شان، از برنامه «سنگلج» به بازخوانی زندگی شهدای ترور اختصاص می یابد.

برنامه سنگلج به مدت یک هفته با روایت بهروز رضوی، به زندگی استاد فیزیک هسته‌ای شهید مجید شهریاری می پردازد.

داستان این کتاب برشی از زندگی دکتر مجید شهریاری استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امیرکبیر است، دو دانشجوی فیزیک از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر مقابل آزمایشگاه منتظر استاد برجسته فیزیک هسته‌ای مجید شهریاری هستند و در حال بحث در مورد ایشان می باشند و…

دانشمندان ارزشمند هسته‌ای کشورمان حتی تا لحظه شهادت دست از تلاش برای پیشبرد اهداف کشور و پیشرفت مسائل هسته‎ای برنمی‌دارند.

برنامه«سنگلج» از رادیو تهران به بازخوانی کتاب های گویا اختصاص یافته و هر شب ساعت ۱:۳۰ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود. کتاب های این برنامه با توجه به مناسبت های مختلف انتخاب و به همت اسماعیل عابدیان تنظیم کننده رادیویی برنامه، روی آنتن رادیو تهران می رود.

گفتنی است؛ کارگردان خسرو فرحزادی، نویسنده داریوش روحی، راوی بهروز رضوی، تهیه کننده داوود نقلانی است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.