Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 7003
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 03 مهر 1397 - 14:40 |

برنامه‌ راديويي به زبان اشاره براي ناشنوايان

برنامه‌ راديويي به زبان اشاره براي ناشنوايان

مدير شبكه راديويي سلامت گفت: “مجله پزشكي” براي ناشنوايان يكشنبه‌ها ساعت ۱۵ تا ۱۶ به زبان اشاره ارائه مي‌شود و تلاش مي‌كنيم برنامه‌هاي ويژه براي اين قشر از جامعه را به تدريج توسعه بخشيم.

رادیو سلامت-مجله پزشکی

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي به نقل از خبرگزاري فارس،  دكتر صديقه اعتمادسعيد، مدير راديو سلامت در نشست خبري كه هم‌زمان با هفته ناشنوايان و افتتاح اولين شبكه راديويي براي ناشنوايان برگزار شد، گفت:‌ يكي از موضوعات مهمي كه در شبكه راديويي سلامت مدنظر قرار گرفته، توانمندسازي همه افراد جامعه و آشنايي آنها با سبك زندگي سالم است كه افراد ناشنوا و كم‌شنوا نيز از جمله گروه‌هاي هدف ما در اين برنامه‌ها به شمار مي‌روند.

وي افزود: افراد ناشنوا و كم‌شنوا يكي از حس‌هاي پنج‌گانه آنها دچار محدوديت و معلوليت است، بنابراين كمتر به امكان آموزش عمومي آنها توجه شده است و رسانه‌ها اين گروه‌ها را در رديف “مخاطب اصلي” قرار نداده‌اند.

مدير شبكه راديويي سلامت ادامه داد: بر همين اساس در روز زبان اشاره براي فرهنگسازي و توجه به اين قشر از جامعه، “مجله پزشكي” را براي ناشنوايان در راديو سلامت برگزار مي‌كنيم كه اين مسئله از طريق راديو اينترنتي يا سايت راديو سلامت اجرا مي‌ شود تا براي آنان قابل مشاهده باشد .

اعتماد سعيد خاطرنشان كرد: “مجله پزشكي” براي ناشنوايان يكشنبه‌ها ساعت ۱۵ تا ۱۶ به زبان اشاره  ارائه مي‌شود و تلاش مي‌كنيم برنامه‌هاي ويژه براي اين قشر از جامعه را به تدريج توسعه بخشيم.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.