Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 4026
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 23 مرداد 1396 - 10:27 |

برنامه «عقربه» از رادیو تهران پخش می شود

برنامه «عقربه» از رادیو تهران پخش می شود

برنامه تفریحی و سرگرمی «عقربه» از شبکه رادیویی تهران با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهری با رویکرد طنزآمیز و در قالب فانتزی روی آنتن می رود.

عبدالحسین قلعه قوند مدیر گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران درباره برنامه جدید این گروه گفت: «عقربه» عنوان برنامه ای است که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهری با نگاه نمادین به صد سالگی یا افزایش امید به زندگی تدارک دیده شده است. در این برنامه مسایل و موضوع های مبتلا به زندگی فردی و اجتماعی مثل محیط زیست، بهداشت جسمی و روحی، بهداشت محیط، ترافیک و سفرهای درون شهری، خانواده، مصرف آب و انرژی، فرهنگ و هنر، اوقات فراغت و تفریحات با رویکرد طنزآمیز و در قالب فانتزی با محوریت زمان مطرح می شود.

رادیو تهران

وی تصریح کرد: عنصر زمان در این برنامه عنصر سازنده و پیش برنده موضوع ها و فضای برنامه است. سعی می شود به موضوع ها و مسایل مختلف با نگاه امیدوارانه پرداخته شود و هدف تذکر و توجه دادن به مخاطبان درباره تعدیل و تنظیم رفتارها و مسایل فردی و اجتماعی است که باتوجه به نگاه نمادین به صد سالگی، آیتم های این برنامه در ۱۰۰ ثانیه تولید می شود.

قلعه قوند توضیح داد: برنامه یک ریشه اصلی دارد؛ چه کارهایی باید انجام دهیم که شهروندان تهرانی به صد سالگی برسند. همه بخش های طنز با محوریت زمان طراحی شده است و هر کدام از یک دیدگاه به آن می پردازد.

مدیر گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران گفت: بخشی با عنوان «عقرب زلف کج» طراحی شده که یک مجله کوتاه طنز است، بخشی طراحی کردیم که با عنوان «تنها صداست که می ماند» روی آنتن می رود، در این بخش بیشتر از افکت همراه با متن کوتاه استفاده شده است. «تهران به وقت زندگی» هم بخش گزارشی برنامه است که محمدرضا میرحسینی با توجه به موضوع روزانه با مردم در قالب طنز گفتگو می کند.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح از شبکه رادیویی تهران موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.