Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3640
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1396 - 11:42 |

برنامه پخش سریال های رادیویی در هفته جاری

برنامه پخش سریال های رادیویی در هفته جاری

در هفته جدید، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو سریال های متنوعی را برای پخش از شبکه های رادیویی آماده کرده است.

رادیو

سریال رادیویی «شوکران» به نویسندگی حمیدرضا عباسی که این هفته ساعت ۱۳ از رادیو فرهنگ پخش می شود داستان کارمند بازنشسته ای است که در آستانه ازدواج دخترش برای تهیه جهیزیه تلاش می کند.

این نمایش رادیویی را ایوب آقاخانی کارگردانی کرده است و هنرمندانی چون مهین نثری، علی میلانی، فریدون محرابی، محمد رضا علی، نگین خواجه نصیر، شیوا رفیعیان و علی اصغر دریایی و تعداد دیگری از هنرمندان در آن به ایفای نقش می پردازند.

رادیو جوان

«جاده دوستی» عنوان سریالی است که حمیدرضا پورعلی محمد نوشته و ماجرای استاد دانشگاهی را روایت می کند که به ابتکارهای علمی اعتقاد دارد و در تلاش است مسابقه ای علمی را برگزار کند.

این سریال رادیویی به کارگردانی آشا محرابی، هفته آینده ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو جوان پخش می شود. مجید حمزه، مهرداد مهماندوست، امیر فرحان نیا، بهادر ابراهیمی، مهرخ افضلی، فریدون محرابی، رویا فلاحی از جمله بازیگران این سریال رادیویی هستند.

رادیو سلامت

همچنین «ملیکا» از روز شنبه در رادیو سلامت شنیده می شود. این اثر را که محمد محمودی نوشته درباره داستان زندگی نرجس خاتون مادر حضرت مهدی (عج) است. این نمایش به کارگردانی جواد پیشگر و با حضور مهدی نمینی مقدم، ماندانا محسنی، بهرام ابراهیمی، رامین پورایمان، کامیار محبی، بهناز بستان دوست، احمد ایرانیخواه و تعداد دیگری از هنرمندان تهیه شده است که ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو سلامت پخش می شود.

رادیو تهران

سریال رادیویی «بازگشت به خانه» را که از رادیو تهران روی آنتن می رود عباس شیرمحمدی نوشته که یک ماجرای خانوادگی را روایت می کند.

«بازگشت به خانه» به کارگردانی آشا محرابی و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه شده است که ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو تهران پخش می شود.

رادیو ورزش

در رادیو ورزش نیز این هفته سریال رادیویی «فرمول نهایی» به نویسندگی حسین یعقوبی روی آنتن می رود و درباره نویسنده ای ورزشی است که سرگذشت ورزشکاران را می نویسد.

«فرمول نهایی» با هنرمندی بیوک میرزایی، احمد گنجی، فریدون محرابی، رویا فلاحی، محمد رضا علی، محمد آقامحمدی و تعداد دیگری از هنرمندان این هفته ساعت ۱۳ از رادیو ورزش پخش می شود.

در ساخت این آثار تهیه کنندگان، صدابرداران و افکتورها نیز همکاری می کنند.

سایر شبکه های رادیویی نیز با پخش نمایش های تک قسمتی از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به استقبال هفته جدید خواهند رفت.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.