Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 13723
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 16 مهر 1398 - 11:45 |

برندگان «باشگاه نمایش» عضو رادیو نمایش می شوند

برندگان «باشگاه نمایش» عضو رادیو نمایش می شوند

برندگان مسابقه برنامه زنده رادیویی «باشگاه نمایش» می توانند عضو این باشگاه در شبکه رادیویی نمایش شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، امیرهوشنگ کریم نیا تهیه کننده مسابقه زنده رادیویی «باشگاه نمایش» ضمن اعلام این مطلب افزود:«باشگاه نمایش» یک مسابقه نیم ساعته است که رویکرد تفریحی،آموزشی و سرگرمی دارد و نحوه شرکت در آن به صورت پیامکی و زنده است .

وی ادامه داد: این مسابقه چهار بخش دارد که بخش اول آن «اطلاعات عمومی» ، بخش دوم «شخصیت شناسی»، بخش سوم «فیلم شناسی» و بخش چهارم « ترانه تیتراژ» است و اجرای آن را آرمان غفاریان بر عهده دارد.

این تهیه کننده توضیح داد : در بخش «اطلاعات عمومی» یک اصطلاح تاتری وسینمایی توسط مجری مطرح می شود و شنوندگان می بایست حدااکثر تا ۵ دقیقه به آن پاسخ دهند .دربخش «شخصیت شناسی» نیز بیوگرافی یک بازیگریا کارگردان توسط گوینده گفته می شود و شنونده باید حدس بزنند اسم شخصیت چیست و آن را ارسال کند، در بخش« فیلم شناسی» یک قسمت از یک فیلم پخش می شود و شرکت کنندگان باید حدس بزنند مربوط به کدام فیلم سینمایی و تلویزیونی است ، در بخش «ترانه تیتراژ»  هم یک ترانه تیتراژ مربوط به سریال و فیلم پخش می شود که شرکت کنندگان باید نام آن فیلم را بگویند .

وی درپایان گفت : پاسخ تمامی این سوال ها توسط شنوندگان به صورت زنده  به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۷۵ ارسال  می شودو چنانچه شرکت کنندگان بتوانند به تمامی این سوال ها پاسخ دهند ۴ ستاره دریافت می کنند و می توانند با برنده شدن در این مسابقه عضو «باشگاه  نمایش» شوند.

گفتنی است «باشگاه  نمایش»تا پایان هفته به صورت زنده و به تهیه کنندگی امیرهوشنگ کریم نیا و گویندگی آرمان غفاریان تا پایان هفته ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۷:۳۰  از رادیو نمایش پخش می شود.

علاقه مندان می توانند شنونده نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش بر روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۷ مگاهرتز باشند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.