Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 2556
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 03 مهر 1395 - 12:35 |

بهروز رضوی از «کیمیای مجنون» می‌گوید

بهروز رضوی از «کیمیای مجنون» می‌گوید

در هفته دفاع مقدس رمان «کیمیای مجنون» از شبکه رادیویی تهران پخش می شود .

بهروز رضوی در هفته دفاع مقدس رمان «کیمیای مجنون» را از شبکه رادیویی تهران روایت می کند. حکیم معانی مشاور محتوایی برنامه «کتاب شب» با اعلام پخش رمان «کیمیای مجنون» گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در این برنامه رمان «کیمیای مجنون» پخش می شود. این کتاب از مجموعه حدیث ماندگاری است که در روایتی داستانی، زندگی شهید سرلشگر حسن آقارب‌پرست را بازخوانی می کند.

حسن آقارب‌پرست جانشین لشکر ۹۲ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که داستان زندگیش توسط امیر رضا مافی نوشته شده است و از شنبه سوم مهرماه ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو تهران پخش می شود.

معانی با اشاره به موضوع های ارائه شده در این برنامه افزود: در این کتاب مبارزات انقلابی آقارب‌پرست و دوست و همرزمش شهید یوسف کلاهدوز، حضور او در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، نحوه فعالیت و عملکرد او در عملیات‌های فتح‌المبین، شکست حصر آبادان و نحوه شهادت وی در جزیره مجنون روایت شده است.

برنامه «کتاب شب» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر شب از ساعت ۲۳:۳۰ پخش می شود. رضا قربانی تهیه کنندگی، بهروز رضویی گویندگی، مجتبی گلستانی نویسنده و تنظیم رادیویی این برنامه را بر عهده دارند.

بهروز رضوی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.