Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 16751
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 30 بهمن 1398 - 10:57 |

«به رنگ قهرمانی» به خط پایان رسید

«به رنگ قهرمانی» به خط پایان رسید

سریال رادیویی «به رنگ قهرمانی»  به کارگردانی رضا عمرانی امروز به خط پایان رسید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی  اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ،امروز سه شنبه بیست ونهم بهمن ماه، پس ازضبط قسمت پایانی سریال رادیویی «به رنگ قهرمانی» ، دورهمی هنرمندانه و دوستانه با حضور رضا عمرانی کارگردان، حمیدرضا افتخاری مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش، برخی از بازیگران و سایرعوامل این مجموعه رادیویی  در استودیو هشت رادیو نمایش برگزار شد .

درآغاز رضا عمرانی کارگردان این سریال رادیویی درباره تولید این مجموعه  گفت: «به رنگ قهرمانی» حقیقتأ پروژه سختی بود ولی معتقدم این مجموعه با وجود هنرمندان توانمند پتانسیل زیادی دارد که کارهای بزرگتر و سنگین تر از این را نیز انجام بدهیم .

این هنرمند پیشکسوت ادامه داد:  مسلما اگر یکدلی و احساس مسوولیت در کار باشد وانگیزه داشته باشیم ، شرایط روز به روز بهتر می شود و کارهای بزرگتر و بهتری انجام می دهیم که به یاد گار می ماند و امیدوارم این بستر همواره برای ما فراهم باشد که همگی  با هم رشد کنیم و کارهایی در رادیو انجام دهیم که قابل دفاع باشد و به آن افتخار کنیم .

در ادامه حمیدرضا افتخاری مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش افزود: ساخت این پروژه قبل از ورود من به رادیو نمایش آغازو همزمان باحضور من پخش آن شروع شد و باید بگویم تولید مجموعه ای با این کشش نشان می دهد که ما می توانیم کارهای ماندگاری انجام بدهیم .

مدیر رادیو نمایش تأکید کرد : داستان «به رنگ قهرمانی» در برگیرنده چند مقطع مهم تاریخی معاصرکشومان  است و در اینجا لازم می دانم که از نویسندگان این مجموعه تشکر کنم  چرا که نوشتن۲۳۵ قسمت آن هم با حفظ انسجام متن ظرفیت بالای نویسندگان این مجموعه را نشان می دهد.

افتخاری درپایان از زحمات و تلاش های هنرمندان مجموعه رادیویی «به رنگ قهرمانی » تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

سریال رادیویی «به رنگ قهرمانی» به کارگردانی: رضا عمرانی، تهیه کنندگی: فرشاد آذرنیا، گروه نویسندگان: مریم تاجیک ، پویان غفاری ، زهرا کولیوند ، یاسمن شکرگزار و زینب آرمند و با تلاش هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش درباره ورزش دو و میدانی به سفارش رادیو ورزش در رادیو نمایش تولید شده است که پخش آن از پنجم مرداد در رادیو نمایش و رادیو ورزش آغاز شد و ضبط آن امروز سه شنبه بیست و نهم بهمن ماه در استودیو هشت رادیو نمایش پایان یافت وتا پایان امسال هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

داستان این سریال رادیویی  درباره یک سرمربی تیم دو و میدانی در دوره محمدرضا شاه در سال ۱۳۴۷ است که در آن زمان مورد بی مهری قرار گرفت و از فدراسیون دو و میدانی کنار گذاشته شد اما تلاش کرد از بین افراد توانمند درمحله های جنوب شهرتیم مستقلی را تشکیل دهد و…

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.