Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 28702
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 09 شهریور 1400 - 11:29 |

به مناسبت ۱۰ شهریور از رادیو تهران

به مناسبت ۱۰ شهریور از رادیو تهران

“بانکداری اسلامی” و “مهاجرت” دو موضوعی است که در روزهای آتی در برنامه«گفتاورد» رادیو تهران دنبال می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ساناز باقری تهیه کننده برنامه«گفتاورد» ضمن اعلام این خبر گفت: «گفتاورد» برنامه ای گفتگو محور از رادیو تهران که با حضور کارشناسان به بحث و گفت وگو پیرامون موضوع های روز می پردازد. این برنامه روزهای زوج از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.
وی افزود: چهارشنبه ۱۰ شهریور در تقویم رسمی کشور روز بانکداری اسلامی ثبت شده است، اما بانکداری اسلامی چه تفاوتی با بانکداری متعارف در جهان دارد و آیا بانکداری اسلامی یک شعار یا یک عنوان است یا خیر، در حال حاضر ما در کشور شاهد یک تمایز قابل توجهی در نظام بانکداری و خدمات مالی هستیم که می توان آن را با عنوان بانکداری اسلامی نام برد؟و…
امیر دبیری مهر کارشناس مجری برنامه در گفت وگو با توحید فیروزان سرنقی، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی به خیلی از این پرسشها پاسخ می دهد.
به گفته تهیه کننده برنامه؛ علاقه مندان می توانند گفتاورد را چهارشنبه ۱۰ شهریور ساعت ۱۲ از روی موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و تکرار آن را پنجشنبه بشنوند.
علاوه بر این؛ برنامه گفتاورد دوشنبه ۱۵ شهریور ماه، به مسئله مهاجرت و ابعاد گوناگون آن می پردازد. مهاجرت از موضوعات مهمی است که در همه جای دنیا ساز و کارهایی برای ساماندهی آن طراحی می کنند و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.
برنامه گفتاورد کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که با حضور دکتر امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد و مخاطبان می توانند تکرار آن را در روزهای فرد بشنوند.
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.
همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.