Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2491
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 شهریور 1395 - 5:16 |

بیماری و جراحی مغز گوینده زن رادیو

بیماری و جراحی مغز گوینده زن رادیو

این گوینده رادیو اعلام کرد که حدود یک سال است درگیر بیماری است و یک جراحی مغز را هم پشت سر گذاشته است.

 ویدا شهشهانی گوینده و بازیگر رادیو با اشاره به بیماری که حدود یک سال است به آن مبتلا شده است، گفت: من حدود یک سال پیش جراحی مغز داشتم و از آن زمان تاکنون درگیر بیماری هستم.

وی با اشاره به اینکه در این یک سال فعالیت های رادیو را نیز تعطیل نکرده است، گفت: من در این مدت به کار هم مشغول بودم ولی فعالیتم کمتر شد و اکنون فقط برنامه «کوی نشاط» را دارم که با تهیه کنندگی مهدی ساعی روی آنتن رادیو ایران می رود. درحالیکه دوست دارم فعالیتم در رادیو بیشتر باشد چراکه سال ها در این رسانه وقت صرف کرده ام.

این گوینده رادیو با اشاره به زمان حضور خود در رادیو عنوان کرد: من با برنامه عذرا وکیلی و از هفت سالگی وارد رادیو شدم و بعد از آن حضور من در برنامه های کودک و نوجوان ادامه پیدا کرد. حدود ۴۰ سال برای من سرمایه گذاری شد تا از افرادی همچون حمید منوچهری، عزت الله مقبلی، فرهنگ مهرپرور و… کار را یاد بگیرم و من در برنامه های این افراد حضور داشتم.

وی در پایان اظهار کرد: من غیر از حقوقی که از برآورد برنامه ها دریافت می کنم از معاونت صدا هم حقوق می گرفتم اما از سال گذشته این حقوق قطع شده است.

شهشهانی که به تازگی دوباره در بیمارستان بستری شده است درباره زمان مرخص شدنش از بیمارستان گفت: روز ۱۶ شهریور از بیمارستان مرخص شدم ولی برای معاینه‌ باز هم باید به بیمارستان مراجعه کنم.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.