Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 1108
  پرینتخانه » برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 11 آذر 1394 - 7:04 |

تازه‌های ۶ شبکه رادیویی اعلام شد

تازه‌های ۶ شبکه رادیویی اعلام شد
اداره کل هنرهای نمایشی رادیو زمان پخش نمایش‌های سریالی ۶ شبکه رادیویی را اعلام کرد.

این هفته سریال نمایشی «گمشده» به نویسندگی کاظم برغمدی سبزواری از رادیو تهران پخش خواهد شد.

نگین خواجه نصیر، مونا صفی، نوشین حسن زاده، بهناز بستان دوست، امیر عباس توفیقی، فریده دریا مج، نسرین صداقت زاده، سلمان خطی، امیر فرحان نیا، فریدون محرابی از جمله بازیگران این نمایش هستند و علی حاجی نوروزی صدابرداری آن را بر عهده دارد.

داستان نمایش «گمشده» درباره دختری است که دنبال از دست دادن والدینش نمی خواهد به بهزیستی برود. او به تهران رفته تا دایی اش را پیدا کند و … .

«گمشده» از روز شنبه ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن رادیو تهران می رود.

«بلوای کذاب» در رادیو ایران

شبکه رادیویی ایران نیز سریال رادیویی «بلوای کذاب» را به نویسندگی مرضیه رشید بیگی و کارگردانی ندا هنگامی روی آنتن می برد. در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: در واپسین روزهای عمرپیامبر گرامی (ص)، خبر بیماری ایشان سودای قدرت را در دل دشمنان دین انداخت و … .

در «بلوای کذاب» هنرمندانی چون علی اصغر دریایی، شهین علیزاده، ماندانا اصلانی، اکبر ملایی، احمد گنجی، مهدی نمینی مقدم، احمد لشینی و عبدالعلی کمالی به ایفای نقش پرداخته اند. این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی مهتاب امینی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمد رضا قبادی فر از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از رادیو ایران پخش می شود. «بلوای کذاب» در شبکه سلامت نیز ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می رود.

رادیو ورزش از «مردی از همین دیار» می‌گوید

رادیو ورزش هم از روز شنبه چهاردهم آذر ماه، نمایش رادیویی «مردی از همین دیار» را روی آنتن می برد. این نمایش فرازی از زندگینامه پهلوان ناقه کش است و مریم روزبهانه نویسندگی آن را بر عهده داشته است و هنرمندانی چون مهین نثری، مونا صفی، حمیدرضا هدایتی، صدیقه کیانفر، احمد گنجی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. «مردی از همین دیار» به تهیه کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر از روز شنبه ساعت ۱۳:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

«روز آمرزش» را از رادیو جوان بشنوید

شبکه رادیویی جوان نیز در هفته پیش رو سریال رادیویی «روز آمرزش» را به کارگردانی حمید منوچهری روی آنتن می برد. این نمایش با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

«مبشرین صبح» در رادیو فرهنگ

همچنین نمایش رادیویی «مبشرین صبح» به نویسندگی مرضیه رشید بیگی و کارگردانی حمید منوچهری ساعت ۱۳:۰۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود که موضوع آن بررسی تاریخ اسلام در زمان حضور پیامبر گرامی اسلام (ص) در مدینه است. در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون امیر منوچهری، حمید رضا هدایتی، احمد گنجی، ایوب آقاخانی، رامین پورایمان و تعداد دیگری ازبازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند.

«چشم های روشن» به مناسبت روز معلولان

علاوه بر آنچه اداره کل هنرهای نمایشی رادیو اعلام کرد، رادیو نمایش هم قصد دارد همزمان با روز جهانی معلولان، نمایش جدید رادیویی «چشم های روشن» را روی آنتن ببرد. داستان این نمایش درباره زنی است که در سن بالا بر اثر دیابت بینایی اش را از دست داده و در خانه سالمندان است و پسرش که در انگلستان زندگی می کند هزینه نگهداری او را می پردازد اما

این نمایش را مهدی معبودی نوشته و رضا عمرانی کارگردانی کرده است. هنرمندانی چون علی زرینی، محمد رضاعلی، فریبا متخصص، مهرداد مهماندوست، مهرداد عشقیان، صنم صالحی، غلامحسین تسعیری، سینا نیکوکار و مونا صفی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

«چشم های روشن» که به تهیه کنندگی شهلا نیساری صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور، به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد، روز پنج شنبه دوازدهم آذر ماه ساعت ۷ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.