Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6335
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 16 تیر 1397 - 15:47 |

تازه ترین خبر ها از «برنده باش» با اجرای رضا گلزار

تازه ترین خبر ها از «برنده باش» با اجرای رضا گلزار

مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار با آماده شدن دکور به زودی مقابل دوربین می‌رود.

محمدرضا گلزار-برنده باش-هنر صدا

به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، ضبط مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با آماده شدن دکور و انتخاب کامل عوامل پشت دوربین با اجرای محمدرضا گلزار به زودی آغاز می شود.

تهیه‌کنندگی «برنده باش» بر عهده حمید رحیمی‌نادی و هاشم رضایت است. ۲ تهیه‌کننده‌ای که بنیانگذار و طراح اصلی برنامه «دورهمی» هستند.

افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان یکی از اهداف اصلی ساخت این مسابقه است. در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل پرسش های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به پرسش ها به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت خواهند شد.

محمدرضا گلزار-برنده باش-هنر صدا

حضور در این مسابقه تنها از طریق شرکت در آزمون اولیه از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ممکن خواهد بود. افرادی که تمایل دارند در این مسابقه چه به عنوان تماشاگر و چه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند باید از طریق این اپلیکیشن به جمع‌آوری امتیاز بپردازند. افراد با پاسخ به پرسش های مطرح شده، امتیاز کسب می‌کنند و شانس خود را برای حضور در برنامه افزایش می‌دهند.

همچنین برای افرادی که نتوانند به پرسش ها پاسخ صحیح دهند اقداماتی در نظر گرفته شده تا آنان نیز بتوانند از ادامه مسابقه استفاده کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، «برنده باش» به صورت ۲ روز در هفته روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

افرادی که تمایل به شرکت در این مسابقه دارند می‌توانند تنها عدد یک را به شماره ۱۰۰۰۸۸۰ ارسال کنند.

این پیامک کاملاً رایگان است و در آینده نیز هیچ هزینه‌ای برای مخاطبان نخواهد داشت. قبل از رونمایی از این اپلیکیشن، یک پیامک رایگان حاوی لینک دانلود اپلیکیشن و توضیحات کافی برای مخاطبان ارسال می‌شود. از طریق همین پیامک نیز موارد مهم دیگر به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عوامل اصلی «برنده باش» عبارتند از تهیه‌کنندگان: حمید رحیمی‌نادی، هاشم رضایت، طراح و اجرای دکور: مهدی هاشمی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.