Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 26859
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 12 خرداد 1400 - 12:41 |

تبلیغات هدفمند در «رادیوصبا»

تبلیغات هدفمند در «رادیوصبا»

برنامه نمایشی “من و حشمت ” رادیو صبا با رویكرد پرداختن به انتخابات با موضوع «تبلیغات هدفمند » راهی آنتن می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، بانزدیك شدن به روزهای برگزاری انتخابات به معنای افزایش تب و تاب تبلیغ نامزدهای انتخابات، برنامه نمایشی «من و حشمت» هم با پرداختن به موضوع تبلیغات هدفمند رنگ و بوی انتخاباتی به خود میگیرد .

نسیم صباغان تهیه كننده و نویسنده این برنامه گفت : “من و حشمت” كه داستان نمایشی طنز بین آبدارچی شیرین زبان و مجری كم‌ حوصله است، در روزهای نزدیك شدن به انتخابات به صورت غیر مستقیم با طرح موضوعات انتخاباتی در قالب نمایش كوتاه به این مهم می پردازد .

در نزدیكی زمان هر تبلیغات انتخاباتی ، روند مبارزات سیاسی می‌تواند برای كاندیداها و تیم آن‌ها بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا باشد. به ویژه اگر در یك رقابت تنگاتنگ و مهم این اتفاق برگزار شود. برای بسیاری از این افراد هدف از حضور و هزینه در كمپین‌ها، پیروزی در انتخابات است. سوالی كه همواره و با گذشت زمان مطرح می‌شود این است كه چگونه در انتخابات پیروز شویم ؟

برنامه «من و حشمت » روز چهارشنبه ۱۲ خرداد با طرح موضوع تبلیغات هدفمند به عنوان یكی از راه های پیروزی در انتخابات راهی آنتن صبا میشود .

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه از رادیو صبا با تهیه كنندگی نسیم صباغان و گویندگی مهدی پر و بازیگری امیر زنده دلان راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.