Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 24153
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 04 بهمن 1399 - 12:49 |

تحلیل موسیقی دو فیلم سینمایی مطرح جهان با روایت مریم نشیبا در رادیو نمایش

تحلیل موسیقی دو فیلم سینمایی مطرح جهان با روایت مریم نشیبا در رادیو نمایش

پنجم و ششم بهمن ماه ، موسیقی دو فیلم مطرح تاریخ سینمای جهان  با روایت مریم نشیبا در برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش تحلیل و بررسی می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش ، موسیقی فیلم« پیرمرد و دریا» روز یک شنبه پنجم بهمن ماه در جعبه موسیقی تحلیل می شود، پیرمرد و دریا، فیلمی مشهور و فراموش نشدنی است به نویسندگی پیتر ویرتل و به کارگردانی جان  اِستِرجِس سال که براساس  اقتباسی از رمانی به همین نام توسط نویسنده نامدار جهان « ارنست همینگوِی» نوشته شده است و  با بازی آنتونی کوئین هنرپیشه بزرگ  و نامدار، جاودانه شده است، موسیقی این فیلم اثردیمیتری  تیومکین ،آهنگساز و رهبر ارکسترنامدار  اهل روسیه است.

موسیقی فیلم « دختری با گوشواره مروارید» نیز که روز دوشنبه ششم بهمن ماه در«جعبه موسیقی» رادیو نمایش تحلیل می شود ، اثر الکساندر دسپلا آهنگساز و رهبر ارکستر اهل فرانسه و برنده جایزه اسکار است.

داستان این فیلم درباره مردی است که حرفه  او نقاشی روی کاشی است و در یک حادثه نابینا می‌شود ،او به ناچار برای گذران زندگی، دخترش گِرِیت را به خدمتکاری می‌فرستد.

«جعبه موسیقی» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی صبا رادمان و با روایت مریم نشیبا هر روز ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه است .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.