Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 21953
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو معارف تاریخ انتشار : 03 آبان 1399 - 11:06 |

تدارک رادیو معارف برای سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج)

تدارک رادیو معارف برای سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج)

رادیو معارف ویژه برنامه هایی را به مناسبت نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان(عج) تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه‌ برنامه«یاایها‌العزیز» همزمان با آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود(عج)، اهمیت و جایگاه انتظار و وحدت و امت واحده را از منظر قرآن و روایات بازگو می‌کند. الگوی تحقق‌ یافته امت واحده در صدر اسلام با تدبیر و درایت رسول خدا، آخرالزمان و نقش انتظار در بسترسازی برای تشکیل امت واحد اسلامی و مدینه فاضله و تمدن اسلامی در پرتو فرهنگ انتظار از جمله مباحث دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود. برنامه«یا ایهاالعزیز» به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای محمدجواد محمدی، یکشنبه چهارم آبان روی آنتن می رود.

ویژه برنامه«صبح امید» نیز همزمان با فرارسیدن سالروز آغاز امامت و ولایت امام مهدی(عج) از رادیو معارف به سمع مخاطبان می رسد. در این برنامه حجت الاسلام حسن ملایی ویژگی اجتماعی جامعه منتطر را از منظر مقام معظم رهبری تبیین می‌کند. برنامه«صبح امید» به تهیه کنندگی اکبر طالبی نیا و اجرای رضا حبیبی، دوشنبه ۵ آبان ساعت ۸:۱۵ پخش می‌شود.

همچنین زیارت آل یس همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، یکشنبه چهارم آبان ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه رادیویی معارف روی آنتن می رود. زیارت آل یاسین از زیارت نامه‌ های مشهور امام زمان(عج)  است که ثواب و فضایل زیادی دارد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.