Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 26298
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1400 - 12:48 |

تدارک ویژه رادیو تهران برای عید سعید فطر

تدارک ویژه رادیو تهران برای عید سعید فطر

شبکه رادیویی تهران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، پنجشنبه و جمعه(۲۳ و ۲۴ اردیبهشت) با ویژه برنامه«جشن سپاس» با چهار گروه برنامه سازی این عید را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ پوشش برگزاری مراسم نماز عید فطر به صورت زنده از رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم فرهیختگان می شود.

گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران در این روزها ویژه برنامه«جشن سپاس» را از ساعت ۶:۱۵ تا ۱۰ با حضور در کهریزک و سرای احسان و ایجاد فضایی عیدانه همراه با اجرای نمایش و مسابقه روی آنتن می برد.

پوشش جنگ میدانی در کهریزک و سرای احسان؛ بخش موسیقی، گفت وگو با خیرین و هنرمندان، تقلید صدا و …، گفت وگو با کارشناسان مذهبی با موضوع اهمیت روز عید فطر و نماز عید فطر، فطریه و اقداماتی که باید در حفظ آثار و برکات ماه رمضان در همه سال شود،گفت وگو با کارشناس تغذیه و مسئولین کمیته امداد بخش هایی از ویژه برنامه جشن سپاس از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است.

این برنامه شامل بخش هایی همچون«به اندازه یک تبسم»، «در هم است سوا نکنید»، «مستند اولین عید فطر و اولین راهپیمایی انقلاب» به تهیه کنندگی احمد برمر است.

جشن عبادت و بندگی

گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ با موضوع پایان روزهای بندگی و اطاعت و جشن عبادت و بندگی با محوریت فضای شاد و عیدانه با رنگ و بوی مذهبی سعی در ایجاد لحظاتی خوش برای مخاطبان دارد.

«خدا سلام» سلامی دوباره با قول و قراری جدید با خداوند متعال است، «ماه گرد» با ایرانی های کشور های مسلمان جهان و حال و هوای آنها در رمضان و عید فطر گفت وگو می کند، «بستنی آلاسکا» شامل نمایش های طنز و فکاهی است، «میکروفون مخفی» بخش گزارشی شوخی با مردم با موضوع جذاب میکروفون مخفی است.

محمد بخشایش تهیه کننده، محمد حسین امیدی، محمد حسین هاشمی، غزاله کفاش طلب، پریسا نقی زاده، محمد پاکزادیان، افسانه جهرمیان و مصطفی امامی عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

قدردانی از مدافعان سلامت

گروه تهران و رویدادها در این دو روز از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با تدارک مجله ای شاد و طنز همراه با مستندها و گزارش های ویژه، همراه مخاطبان همیشگی رادیو تهران است. در این برنامه از افراد تاثیرگذار در جامعه که در شرایط کنونی می توان به مدافعان سلامت اشاره کرد، قدردانی خواهد کرد.

با نگاه اتحاد بین مسلمانان شیعه و سنی مهمانانی از اهل سنت به برنامه دعوت می شوند. از بخش های این برنامه می توان به«من تو را بنده ام» با موضوع عید فطر، گفتگو با کارشناس دینی و افراد تاثیرگذار، ارتباط با گزارشگران، حال و هوای عید در استان های خاص و گزارش ویژه از مردم با موضوع پایان ماه رمضان و شکر خداوند اشاره کرد.

مریم سادات آصفی تهیه کننده و آیتم ساز، آرمان غفاریان مجری مستر، حمید پارسا مجری طنز، مهدی اسماعیلی گزارشگر، مهرشاد مرتضوی نویسنده، غزال عمیدی هماهنگی، مریم شهرام پور آیتم ساز، مهدی قلندری ارتباطات با این برنامه همکاری می کنند.

 مسابقه تلفنی جشن سپاس

گروه مسابقات و تفریحات رادیو تهران با هدف نشان دادن اهمیت پیوندهای اجتماعی در بین مردم ویژه برنامه جشن سپاس را از ساعت ۱۸ تا ۲۱ روی آنتن می برد.

ساختار این ویژه برنامه ترکیبی نمایشی است که شامل بخش هایی مانند گفت وگو، مسابقه، نمایش، اجرای موسیقی زنده و … است.

در بخش هایی از برنامه گروه موسیقی سنتی، به صورت زنده قطعات شاد اجرا می کنند، نمایش های مرتبط با فضای عیدانه و شاد، گفت وگو با مهمانان از هنرمندان شاخص و افراد نیکوکار پیرامون فضای عید و بحث سخاوتمندی و نیکوکاری از دیگر بخش های ویژه برنامه جشن سپاس است.

مسابقه تلفنی جشن سپاس از رادیو تهران را از دست ندهید،        در این بخش دو شرکت کننده به صورت زنده روی خط می آیند و با یکدیگر به رقابت می پردازند؛ بازی با کلمات، حافظه، تست هوش و…

سحر جولایی تهیه کننده، نوید جولایی و مونا قنادها آیتم ساز، مهبد قناعت پیشه مجری، یاسر کطاییان ارتباطات، علی تسنیمی مجری، شادی شیخ زاده هماهنگی، مهتاب سهیلی نیک نویسنده، حمید الهیاری و گلچهره زند بازیگر از عوامل تهیه و تولید این برنامه رادیویی هستند.

مخاطبان، علاقه مندان و همراهان همیشگی رادیو تهران می توانند در هر موقعیت و شرایطی که هستند؛ از راه های مختلف برنامه ها و آخرین اخبار و رویدادها را از شبکه رادیویی تهران، صدای قلب پایتخت بشنوند.

در سرتاسر دنیا می توانید از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.