Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 30728
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 01 آذر 1400 - 13:08 |

تدارک گسترده رادیو ورزش برای هفته بسیج

تدارک گسترده رادیو ورزش برای هفته بسیج

شبکه رادیویی ورزش همزمان با فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، برنامه‌های مختلفی را برای شنوندگان خود تدارک دیده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج و به منظور تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله این نهاد، شبکه رادیویی ورزش ویژه برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

برنامه «مدالشان پلاکشان» کاری از گروه تولید و تامین رادیو ورزش است که به زندگینامه شهدای ورزشکار بسیجی هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم از جمله شهیدان حشمت الله کیانی، سعید طوقانی، عباس بهرامی و… می‌پردازد. برنامه «مدالشان پلاکشان» در فواصل برنامه‌ها پخش می‌شود.

برنامه «به اضافه ورزش» از امروز تا جمعه به موضوعاتی همچون بسیج ورزشکاران و استعدادیابی، کمک های مومنانه جامعه ورزش، فعالیت های سازمان تربیت بدنی بسیج، فعالیت های بسیج ورزشکاران در حوزه بانوان و گام دوم انقلاب اسلامی اشاره می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی عبادالله رضایی از گروه جامعه و ورزش از ساعت ۱۲ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می رود.

همچنین برنامه «صبح و ورزش» با مسئولان این نهاد به صورت تلفنی گفت و گو می‌ کند که هر روز از ساعت ۷:۱۰ صبح روی موج رادیو ورزش می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.