Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 8038
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 26 آذر 1397 - 13:50 |

تعامل مخاطبان با «از رادیو تهران بپرسید»

تعامل مخاطبان با «از رادیو تهران بپرسید»

شبکه رادیویی تهران با برنامه “از رادیو تهران بپرسید” پاسخگوی تمامی پرسش های شما مخاطبان است.

محمدهادی نه برادر تهیه کننده برنامه گفت: از رادیو تهران بپرسید برنامه تعاملی شبکه رادیویی تهران است که پاسخگوی تمام سوالات شنوندگان است. محتوای این برنامه را مخاطبان با سوالاتی که در حوزه ای مختلف مطرح می کنند، تعیین می کند.
در این برنامه ما بیشتر با مخاطبان در تعامل هستیم و شنونده ها پرسش های خودشان را در زمینه پزشکی یا حقوقی، آشپزی، ایمنی و بهداشت، خودرو با کارشناسان ما در میان می گذارند. حتی ما در حوزه های طب سنتی، مشاور خانواده و روانشناسی کودک و… پاسخگوی مخاطبان خواهیم بود و علاقه مندان می توانند پرسش های خود در این زمینه ها را با ما در میان بگذارند.
به گفته تهیه کننده برنامه؛ با ارتباطی که با کارشناسان و متخصصین حوزه های مختلف برقرار می کنیم، پاسخگوی سوالات بی شمار شهروندان خواهیم بود.
وی افزود: شنوندگان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶، ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ سوالات خود را با کارشناس ما در میان بگذارند.
سعید هاشمی گوینده و آرمین تقی نژاد هماهنگی سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند، شما مخاطبان می توانید برنامه ” از رادیو تهران بپرسید ” را شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.