Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 18187
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1399 - 14:39 |

تغذیه برای تقویت ایمنی در برابر کرونا و روزه داری در رادیو ورزش+ فایل صوتی

تغذیه برای تقویت ایمنی در برابر کرونا و روزه داری در رادیو ورزش+ فایل صوتی

برنامه “گلخونه” یکشنبه ۷ اردیبهشت با دکتر فریبا کوهدانی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی به گفتگو پرداخت تا اطلاعات مفیدی را در زمینه تقویت سیستم ایمنی در ایام روزه داری تقدیم شنوندگان رادیو ورزش کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو ورزش؛ در روزهایی که تمام مردم به نوعی درگیر کرونا هستند؛ عده ای با انتشار اخبار غیرعلمی سعی بر ارائه اطلاعات نادرستی دارند که موجب سردرگمی و اضطراب بیشتر مردم می شود. یکی از موضوع هایی که شایعات درست و غلط زیادی درباره آن پراکنده شده تغذیه مناسب برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن در مبارزه با بیماری کرونا است. به همین مناسبت رادیو ورزش با دکتر فریبا کوهدانی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ارتباط برقرار کرده تا اطلاعات صحیح و علمی مفیدی برای رعایت اصول تغذیه ای در روزهای ماه مبارک رمضان در اختیار شنوندگان قرار دهد.
شما می توانید از طریق فایل صوتی پیوست شنونده بخشی از برنامه “گلخونه” رادیو ورزش که به توضیح درباره چگونگی داشتن یک تغذیه سالم برای تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با کرونا در ایام ماه مبارک رمضان می پردازد؛ باشید.
برنامه “گلخونه” با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با هدف ایجاد و تقویت انگیزه برای بهبود وضعیت سواد حرکتی در نهاد خانواده ساعت ۱۰ هر روز به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.
لطفا سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳۰۶ و یا تماس با شماره تلفن های ۲۲۰۲۱۳۸۷ و ۲۲۰۲۱۳۸۸ با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در برنامه “گلخونه” پاسخگوی شما شنونده محترم رادیو ورزش باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.