Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 5943
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1397 - 12:24 |

تقویت مهارت گویندگی در رادیو پارک استان یزد

تقویت مهارت گویندگی در رادیو پارک استان یزد

اولین رادیو پارک استان یزد برای دومین سال متوالی با حضور گویندگان برتر میبد در پارک بزرگ بهاران این شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

 همزمان با شروع ماه  مبارک رمضان و به همت گروه آفرین یزد و همکاری شهرداری میبد و مجتمع فرهنگی هنری آرین میبد، برای دومین سال، برنامه رادیو پارک در میبد آغاز بکار کرد.

رادیو پارک استان یزد-هنر صدا

«مرتضی جلیلیان» کارگردان و تهیه‌کننده این برنامه در این باره، گفت: این اولین برنامه رادیو پارک در استان یزد است که در شب‌های ماه مبارک رمضان و با حضور ۲۰ گوینده برتر شهرستان اجرا می‌شود.

وی یکی از اهداف اجرای این برنامه را تقویت مهارت گویندگی در افراد مستعد شهرستان عنوان کرد و گفت: با وجود نخبه‌های علمی فراوان در کشورمان، متاسفانه بسیاری از آنها فاقد قدرت بیان مناسب هستند و همین موضوع نیز مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرده است لذا با اجرای این برنامه ضمن ایجاد نشاط و شادابی و پیوند دوستی بین مسئولان و مردم، قصد داریم بنیه گویندگی و قدرت بیان را در افراد تقویت کنیم.

جلیلیان از برگزاری دو شب از این برنامه برای استعداد‌یابی در زمینه گویندگی خبر داد و با بیان این که موضوعات هر شب برنامه رادیو پارک  معرفی یک موضوع و دعوت از یک مسئول در این رابطه است، گفت: هر شب در راستای  موضوع تعیین شده به سوالات مردم که از طریق پیامک به برنامه منتقل می‌شود، مسئولان دعوت شده به برنامه پاسخگو خواهند بود.

وی از دیگر اجزای این برنامه‌ی شاد و متنوع را پخش آهنگ‌های درخواستی از طرف مردم، لطیفه‌گویی، طرح سوالات پیامکی، بیان زندگی‌نامه ۳۰ تن از شهدای شهرستان و اعمال مربوط به شب و روزهای ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: البته کنداکتور برنامه در شب‌های قدر متفاوت خواهد بود و بخش‌هایی مانند بیان زندگی‌نامه شهدای مدافع حرم، زندگینامه حضرت امام خمینی(ره) و گفت‌وگو با خانواده شهدا در برنامه گنجانده می‌شود.

تهیه کننده رادیو پارک بیان کرد: متاسفانه در سال گذشته با وجود استقبال خوبی که مردم از رادیوپارک  داشتند، سیستم صوت برنامه مناسب نبود و نتوانستیم به طور کامل رضایت شهروندان را برآورده سازیم و امسال نیز با وجود پیگیری‌های بعمل آمده، همچنان این مشکل به قوت خود باقی است و امیدواریم مسئولین شهرداری در این خصوص حمایت ویژه‌ای از برنامه انجام دهند.

جلیلیان در پایان خواستار همکاری و اجابت دعوت برنامه از سوی مسئولان به منظور دلگرمی شهروندان میبدی و همچنین پاسخ به سئوالات مردم توسط آنان شد تا بدین نحوه بتوان گامی در جهت رفع مشکلات شهر و شهروندان برداشت.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.