Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 9141
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 17 اسفند 1397 - 16:54 |

تلاش برای افزایش دستمزد دوبلورها در سال ۹۸

تلاش برای افزایش دستمزد دوبلورها در سال ۹۸

مدیر امور دوبلاژ سیما ضمن اشاره به تأثیر مقبت افزایش ۵۰ درصدی دستمزد دوبلورها در سال ۹۷ از تلاش برای افزایش مجدد دستمزدها در سال ۹۸ خبر داد.

مجتبی نقی‌یی

مجتبی نقی‌یی مدیر امر دوبلاژ سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سرانجام اجرایی شدن طرح حمایتی «سپاس» که در تابستان از انجام آن خبر داده بود، بیان کرد: این طرح اکنون در حال سپری کردن مراحل پایانی است و لازم بود پروسه‌ای را برای اجرایی شدن طی کند.

وی ادامه داد: طی این طرح شرایط ۲۰ نفر هنرمندان عرصه دوبله بررسی شدند و به احتمال زیاد بیش از ۵۰ درصد از لیست ما نهایی می‌شوند تا بتوانیم طی این طرح از آنها حمایت کنیم.

نقی‌یی در بخش دیگر درباره اینکه افزایش دستمزد دوبلورها چقدر محسوس بوده است، عنوان کرد: طبیعی است که با توجه به شرایط اقتصادی که بر کل کشور حاکم شده میانگین دستمزدها فاصله زیادی با قیمت‌ها داشته است با این حال با افزایش ۵۰ درصدی دستمزدها اتفاق خوبی را شاهد بودیم.

مدیر امور دوبلاژ سیما در پایان اظهار کرد: این اتفاق امسال به همت مدیران صداوسیما رخ داد و ما تلاش می‌کنیم که در سال ۹۸ نیز باز هم شاهد تکرار این اتفاق باشیم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.