Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 21197
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 02 مهر 1399 - 11:16 |

 تمهیدات اقامه نماز جمعه در سراسر کشور

 تمهیدات اقامه نماز جمعه در سراسر کشور

برنامه «در ساحت حضور» از رادیو تهران جمعه چهارم مهر، از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ با پخش بیانات خطبه گونه حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران روی آنتن می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ احمد برمر تهیه کننده برنامه گفت: برنامه«در ساحت حضور» از رادیو تهران سالهای متمادی انعکاس برگزاری مراسم نماز جمعه تهران را بر عهده داشته است و در حال حاضر در شرایطی که امکان برگزاری این مراسم امکان پذیر نیست، برنامه به گفتگو با ائمه جماعت و شخصیت های مهم کشوری اختصاص یافته است تا در همان ساعت برگزاری مراسم نماز جمعه، خلاصه ای از خطبه اول و دوم تقدیم مخاطبان شود.

برنامه جمعه چهارم مهر، از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ با پخش بیانات خطبه گونه حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران  تقدیم مخاطبان می شود.

وی افزود: در ادامه ارتباط با حجت الاسلام و المسلمین اسفندیار، معاون ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با ارائه گزارشی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای اقامه نماز جمعه در سراسر کشور برقرار خواهد شد.

علاوه بر این؛ بحث احکام شرعی روز ، را حجت الاسلام سید غدیر هاشمی به سمع مخاطبان می رساند.

همچنین در ادامه گزارش اقامه نماز جمعه در پاکدشت استان تهران را به همت حسنی مسئول ستاد خواهیم داشت، گزارش اقامه نماز در حسن آباد استان تهران از سوی مسئول ستاد اسماعیلی ارائه می شود و در پایان گزارش اقامه نماز در استان یزد در گفتگو با حجت الاسلام نجم الدین مسئول ستاد یزد پخش خواهد شد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.